Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av denne kløingen, det klør jo selfølgelig under føttene av alle plasser!!! Har ikke vert borti dette når jeg gikk gravid med de to andre, men nå har jeg i 3-4 dager klødd som bare det, under føttene.... Er dette noe jeg må rekne med blir værende nå, eller er det håp om at det forsvinner like fort som det kom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke svangerskapskløe i dette svangerskapet, men hadde det så til de grader i mitt forrige sv.skap. Det kom ca halvveis og varte til termin... jeg smurte "hvitvask" som er et sinkliniment man får kjøpt på apoteket, og det hjalp veldig!:) håper det hjelper for deg også=)

Skrevet

Håper virkelig ikke det har tenkt å vare helt til ungen er fødd, blir helt sprø av det!! Ikke så enkelt å klø seg under føttene heller, for det kiler jo! :P

Jeg har slik spray som jeg brukte på ungene når de hadde vannkopper, den kan jeg prøve, takk for tipset!! :) Håper svangerskapskløen holder seg borte fra deg denne gangen!!

Skrevet

jeg klør istykker huden rett over privatdelene :S Der skalbenet er og litt oppover liksom, det klør så ille der at jeg ender opp i dusjen med negl børsten og skrubber ivei :S

Skrevet

Satt og klødde meg med gaffel under beina jeg forrige gang :(

Hvitvask er det eneste som har hjulpet meg i allefall :)

Skrevet

Om dere klør veldig mye så kan det være en idè og sjekke galleverdiene hos legen. Det er bare en kjapp blodprøve. Greit å være på den sikre siden. Var selv og sjekket det for en tid siden da jeg plutselig fikk ekstrem kløe og utslett som dekket hele magen. Men verdiene var heldigvis bra, og den verste kløen ga seg etter en tid og. Men jeg stod omtrent rett opp og ned og hylte da det var på det værste. En blir jo helt satt ut når en får så ekstrem kløe :S

http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/svangerskapet/article538349.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...