Jønimi Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 I dag var vi hos jordmor for første gang. Har kjent liv flere ganger allerede, men tankene snurret jo litt rundt i toppen om det er levende liv der inne. Hun skulle kjenne etter hjertelyd, og fant den med EN gang!! Det var helt fantastiask! Enda større enn det var sist svangerskap. Livmora mi er veldig stor, 19 cm og godt over det grønne feltet. Det er like mye som den var sist gang da jeg var i uke 22! Så begynte hun å snakke om tvillinger og ville høre etter om hun fant to hjertelyder, hæ!? sa jeg. Fikk litt noia da hun begynte å fable om det. Men hun fant bare en da!! Det var bare så godt å ha hørt hjertelyden, føler meg enda mer gravid nå .D :D
Luna har født. Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Hei. Ja er det ikke fantastisk? Jeg var hos legen selv denne uken og fikk høre hjertet jeg også Hun måtte lete en stund, så jeg ble litt stresset da, men fant den til slutt. Er i uke 15 nå jeg, og jeg har også stor livmor som ligger høyt opp. Hun sa det var vanlig med flergangsfødende... Hva var pulsen da? Her var det 160 ca....de sier det skal si noe om kjønn, men jeg husker ikke hva...hehe. Lykke til videre da:)
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Høy puls = jente Lav puls = gutt. Men min gutt lå høyt så er ikke alltid rett nei..
Jønimi Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2010 Det teller ikke når fosteret er så lite. Da har de fleste høy puls har jeg hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå