LinnK87 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Har en datter på 5 mnd som veldig grei og utrolig snill=) Har ingen venner som har barn så er vanskeli å finne på ting hverdagen. Da blir det å gå hjemme eller på en tur. Har noen tips til ka eg kan finne på?=)
Guttemamman:-) Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Ååå jeg blir sååå misunnelig jeg...Jeg kjeda meg ikke et sekund hjemme og savner den tiden veldig... Du har ikke barselgruppe da?Vi møttes en dag i uka og hadde det kjempekekt. Du kan jo sette opp en lapp på helsestasjonen at du ønsker å komme i kontakt med noen med barn på samme alder. Ellers så hadde jeg kosa meg glugg ihjel med diverse små oppussingsprosjekter hvis jeg hadde hatt tid. Når hun er 5 mnd sover hun jo fremdeles veldig mye.
LinnK87 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Koser meg me hun. Er en veldig rastløs sjel og liker at det ska skje noen i løpet av dagen. Når eg går hjemme me hun er det ikke alltid det skjer noe. Koser meg veldig me hun og tulle å tøyse som hun er så glad i:D Går i barselgruppe men har ikke fått helt kontakt me de også er de litt eldre enn meg så de møtes vi hos helsestasjonen en gang i mnd ca å sitter der i 2 timer.
NostraStoria Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Hva med å ta intiativ til mer kontakt med dem i barselsgruppa? Vi pleier å gå på babysang hver uke i tillegg til barselstreff. Det er kjekt både for mor og for barn! Vet ikke hvor du bor, men de pleier å ha tilbudet i menighetene.
Elfi regndråpe Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Hva med åpen barnehage? De fleste kommuner har vel tilbud om det. Kanskje treffer du noen der som det er bedre klaff med.
Hikken Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Gå i åpen barnehage, dra på dib-treff, inviter hele barselgruppa hjem! Selv om det ikke er full klaff kan det hende det ble kjempekoselig å møtes i litt andre omgivelser enn på HS ) HVor i landet bor du? Du kan kom hit og henge med meg? ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå