Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 5 mnd som veldig grei og utrolig snill=)

Har ingen venner som har barn så er vanskeli å finne på ting hverdagen. Da blir det å gå hjemme eller på en tur.

Har noen tips til ka eg kan finne på?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå jeg blir sååå misunnelig jeg...Jeg kjeda meg ikke et sekund hjemme og savner den tiden veldig...

Du har ikke barselgruppe da?Vi møttes en dag i uka og hadde det kjempekekt. Du kan jo sette opp en lapp på helsestasjonen at du ønsker å komme i kontakt med noen med barn på samme alder.

Ellers så hadde jeg kosa meg glugg ihjel med diverse små oppussingsprosjekter hvis jeg hadde hatt tid. Når hun er 5 mnd sover hun jo fremdeles veldig mye.

Skrevet

Koser meg me hun. Er en veldig rastløs sjel og liker at det ska skje noen i løpet av dagen. Når eg går hjemme me hun er det ikke alltid det skjer noe. Koser meg veldig me hun og tulle å tøyse som hun er så glad i:D

Går i barselgruppe men har ikke fått helt kontakt me de også er de litt eldre enn meg så de møtes vi hos helsestasjonen en gang i mnd ca å sitter der i 2 timer.

Skrevet

Hva med å ta intiativ til mer kontakt med dem i barselsgruppa?

Vi pleier å gå på babysang hver uke i tillegg til barselstreff. Det er kjekt både for mor og for barn!

Vet ikke hvor du bor, men de pleier å ha tilbudet i menighetene.

Skrevet

Hva med åpen barnehage? De fleste kommuner har vel tilbud om det. Kanskje treffer du noen der som det er bedre klaff med.

Skrevet

Gå i åpen barnehage, dra på dib-treff, inviter hele barselgruppa hjem! Selv om det ikke er full klaff kan det hende det ble kjempekoselig å møtes i litt andre omgivelser enn på HS :o)

HVor i landet bor du? Du kan kom hit og henge med meg? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...