Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 jeg var alenemor helt siden babyen ble født, men søkte ikke os før i feb. nå har jeg fått brev om at jeg får os fra og med 01.03.10-31.10.12. noen som kan forklare meg det? jeg skal studere og begynner i høst rekker da ikke å fullføre siste året hvis det er sånn. babyen er nå 7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Ring til Nav og hør hva som er greia. Det skal være 3 år ja, men hvorfor det står de datoene der kan nok ingen her inne forklare deg. Å fullføre studiene kan du nok alltids gjøre. Du kan ta opp studielån du også, som vi andre har måtte ha gjort.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Det er uansett bare 3 mnd som mangler på 3 år.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Sorry - leste desember - så 5 mnd som mangler.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Du har rett på OS i tre år, med mulighet for utvidelse til fem år dersom du går på skole.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 du får fint fullført studiene for du kan søke om 2 år ekstra om du er student. Men kontakt dem å spør om dette med mnd det skal være 3 fulle år. Sikkert bare blitt en feil et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå