Gå til innhold

Lker ikke ungene til bestevenninnen min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er slitsomt:(

Prøver å finne på ting etter sengetid slik at dem ikke blir med.Vi har barn på samme alder,min mann er også blitt venn med hennes mann.Nå ba dem oss på grilling..igjen,og jeg gruer meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så galt med barna da?

Skrevet

Syntes dem er frekke,bortskjemte,svarer foreldrene stygt(spesielt mora) rett og slett litt "slemme".Dem eier ikke respet for noen,eller andres ting.

Vet at dette ikke er barnas feil,men foreldrene.Men uansett er dem sånn og jeg orker dem rett og slett ikke mer.Ungene våre sier at dem ikke vil ditt,jeg vil ikke,mannen syntes vi må når vi blir bedt.

hi

Skrevet

Har samme opplevelsen av ene ungen til en venninne av meg. Hun har alltid fått gjøre som hun vil på bekostning av søsteren. har mye vilje, og foreldrene gir seg alltid. Hyggelige folk, men de har dessverre laget et lite monster. Hvordan sier man det da? Jeg tenker at det er ikke mitt problem, men jeg løper ikke ned dørene før leggetid, nei...

Skrevet

Sikkert mange som ikke liker ungene dine heller vet du! Tenkt over det noengang?

Skrevet

Jeg forstår hva HI mener. Alle barn er utålelige innimellom, det er sånn det er å være barn. De trasser og lever i øyeblikket. Men det blir et problem for omverdenen når barna får gjøre som de vil uten konsekvenser, utenforstående får konsekvensene av manglende grensesetting. Og det er urettferdig mot barna. Foreldrene tror de er snille eller gidder ikke ta kampen. Barna blir sosiale utskudd, egoistiske og upopulære.

Skrevet

Har du virkelig aldri hørt om ordet DE?

Skrevet

Jeg har det samme problemet med min venninnes barn.

De gjør akkurat hva de vil, hører ikke på noen bare ser på deg med et djevelsk blikk og gjør alt de ikke for lov til.

I tillegg dytter de til og slår mine barn, tar fra de lekene og gjerne ødelegger de.

Jeg kan likevel gjerne dra på besøk dit, men liker ikke å ha de her hjemme hos meg selv, mest fordi jeg liker å ha kontroll hos meg selv og fordi barna mine blir så lei seg når lekene deres blir ødelagt.

Vil ikke kjefte på min venninnes barn heller, i hverfall ikke når hun selv les når de gjør ugang, vi ser tydelig forskjellig på oppdragelse av barn.

Skrevet

Ja,sikkert mange som ikke liker mine barn også...bla bla bla.

Har ALDRI sagt at mine er bedre enn deres,bare at jeg har problemer med deres barn og det er TRIST.

Nå vet jeg at flere himler med øyene av deres unger og noen har til og med kommet til meg og sagt det samme som jeg tenker.Lurt på åssen vi orker å være sammen dem så mye osv osv.Har da aldri sagt hva jeg virkelig syntes om deres barn.

Jeg blir faktisk lei meg når andre snakker sånn om deres barn,selv om jeg mener det samme.Skikkelig trist at jeg føler det sånn og ille at mange ikke liker deres barn.

Like ille at forledrene ikke ser åssen ungene er og at folk reagerer på dem.

Fikk noia her i våres da vi ble spurt om vi skulle leie sommerhus sammen i danmark en uke i sommer.....hadde jeg aldri gjort,aldri.

Vi har heldigvis ikke sommerferie samtidig så slapp unna den.

hi

Skrevet

Har hørt om ordet DE,men har aldrig vært flink å skrive og kommer aldrig til og bli det!

hi

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde sagt fra til barna neste gang de gjorde ugagn, selv om foreldrene satt der og gjorde ingenting for å forbedre situasjonen. Har foreldrene et problem med det, så synd for dem.

Skrevet

Hvis noens barn er frekke/ slår/ oppfører seg dårlig generelt og foreldrene ikke reagerer, så irettesetter jeg barnet selv. Koster meg ikke en kalori.

Skrevet

Har sagt ifra når dem er hos oss.Dem gikk i skuffen og fant ei saks og skulle klippe håret av dokka til jentungen.Da sa jeg ifra,men hvorfor ikke mora???? hun sa bare: neida xx hadde ikke gjort det,knis knis.

Har sagt ifra om andre ting også,men mora sier aldri noe selv.Nesten ingen grensesetting der.Dette går utover ungene da ingen vil leke med dem.Hun sier også at ungene vokser"rampen" av seg.Joa,kanskje det,men å være uhøflige og respektløse tror jeg dem ikke vokser av seg.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...