Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hva gjør dere når dere er så trøtte at det er både vanskelig og direkte vondt å holde seg våken? Selv går jeg hjemme alene med mitt barn på 1,5 år. De siste ukene har morgenen begynt temmelig tidlig, som oftest rundt klokken 5. Dette resulterer i en veeeeldig trøtt mamma...:s Hender det at dere "overlater barnet til seg selv" og blunder av litt på sofaen? Med det mener jeg at barnet selvsagt befinner seg i samme rom, og alt som kan sikres er sikret osv. Men er et barn på 1,5 år gammelt nok til at det tåler at mor dubber av litt på sofaen? -selvsagt med et øye åpent, og veldig på vakt...
Gjest Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Her i huset går det veldig fint i alle fall:) Pleier å la småen få leike seg på soveromet, dersom han vil starte dagen før 7-8tida. Der er det fint å leike, sjølv utan tilsyn. Men eg er det jo, og serleg meir enn halvsoving/lett søvn blir det jo ikkje. Ellers er det lurt å nytte dagsovinga til å sove litt sjølv, i allefall slappe av. Så får heller husarbeide ein hadde tenkt å gjere når ein har fri vente til seinare.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 jeg skal innrømme det at det hender jeg har lukket døren til barnermmet, med meg og småtten inne på rommet, for så å legge meg på gulvet og duppe litt mens han lekte rundt meg. sover jo ikke veldig ggodt, hardt eller lenge,ungen kan ikke skade seg på noen måte der inne på rommet så det har gått greit. men hva skal en gjør når en er så trøtt at en kunne sovne stående? de siste timene før legging har hvertfal blitt litt lettere og takle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå