Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Nå har jeg absolutt ingenting imot homser!!! Men jeg lurer på en ting, Oprah hadde et show om gifte menn som var homofile. Dette er visst vanligere enn man tror. Har dette en sammenheng med disse mennene man kan kalle: veike, dotter & tøffelhelter?? Disse som er så imot feks strippere på utdrikningslag (kanskje kvinnekropper byr dem imot??) Som liker "kvinnegreier" som baking, frustrerte fruer på tv, osv.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Forteller mye om dine egne holdninger, men ingenting om disse "veike" mennene som du fantaserer om. Sett i gang en gjærbakst i stedet. Det er du sikkert dyktig nok til.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg skjønner ikke hva du mener HI...? Er en mann veik fordi han ikke må ha stripper i utdrikningslag, lager mat og liker Frustrerte fruer? Tror det er du (og resten av den tilbakestående gjengen fra den andre tråden) som egentlig er de veike her!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 tror det er mer de som desperat prøver å være maskuline som er skaphomser... som ikke i det heletatt kan gjøre noe som kan oppfattes som feminint, og når de i tillegg er ekstremt homofobe og opptatt av homofile... da begynner jeg å tenke mitt...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Feil! Manne-menn som er livredd for følelser og alt som er mykt og femenint er de største blautfiskene inni. Vet om to som skiftet fil etter hus, kone og barn. De var rappkjefta antihomoer som var overdrevent opptatt av at damer skulle se sånn og sånn ut. Tynn, høy, pupper, rompe og alt det der.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Skaphomser karakteriseres ofte av å være ekstremt homofobe og prøver for harde livet å virke maskuline på alle måter. Menn som våger vise sine feminine sider er de som er trygge på seg selv og sin seksualitet.
Gjest ->>- Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Nei, det er ingen sammenheng. ...er du så utrygg på egen identitet at du velger å være gift med noen du ikke en gang tenner på, er det langt mer utbredt at du kjører ekstrem-macho for i hvert fall ikke å bli mistenkt for noe.
Villa Perlesukker Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 hehe igjen et godt svar fra pila Min kjære er kanskje det noen beskriver som "veik" men ikke sett noe teng til en skaphomse hihi
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Jeg er IKKE enig med svarene her! Jeg har vært borti flere menn,altså myke menn, som har vært i heterofile forhold for så å komme ut av skapet noen år senere. Så dette med at skaphomser er så innmari macho stemmer ikke, ihvertfall ikke for de fleste slik dere skriver her. Jeg bor i Oslo, mulig det er en forskjell der, at gutta på landet prøver å kjøre en mer macho stil enn de i storbyene. Er jo mer tabu å være homofil på landet. Jeg hadde ihvertfall reagert om mannen min ville bli med på kino for å se "sex and the city 2".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå