Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Sitter nå og erlitt småbekymret.... er 25 uker på vei, førstegangs. Tror jeg har kjent litt liv, små dult, men er ikke sikker... føler jeg skulle kjent noe nå... har ikke morkaka foran eller noe... Kan det være noe galt med bebien min? Hører hjertelyden med angelsopund så vet jo det er liv i han meen.... Hvor mye er vanlig å kjenne til de små i magen.... viss det jeg tror er fra babyen så kjenner jeg kansje sonn 4-5 (dette ilag) små dult hver dag, på kvelden når jeg ligger i senga.. Allt så bra ut på ul i uke 18, meeen... hvorfor kjenner jeg ikke mer tydelige spark..??? nå er det lenge siden jeg kjente noe sist som jeg tror er babyen.... kan jeg ta dette opp med lege/jordmor...? Vil de henvise meg så jeg får dette sjekket så jeg kan ta ting litt rolig...?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Det er jo umulig for oss her inne og svare på om babyen din har det bra, men som regel så har de det jo bra i magen:) Jeg synes du skal ringe fødeavdelingen, nå er du kommet så langt i svangerskapet at du kan det. Hvis du forklarer at du er bekymret pga lite liv så kommer de til å ta deg inn med en gang for en sjekk. Lite liv er en av de tingene som de ønsker at du melder fra om, og de tar dette alvorlig. Lykke til, husk å oppdatere oss da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå