Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir spennende, både gleder og gruer meg... Håper bare så inderlig at allt er som det skal med min lille spire..

Har ikke sovet noe særlig i natt, å når jeg endelig sovner så får jeg mareritt og våktner i gråt.. føler meg som en liten unge.. hehe.. har hatt utrolig mye rare drømmer siden jeg ble gravid, flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to! Jeg kjenner at jeg er spent som en fiolin-streng akkurat nå. I dag er liksom dagen... Skal på ordinær UL i ettermiddag, og håper veldig at alt skal være bra med den lille. Dersom alt er bra, kan vi tenke at det faktisk kommer til å skje til høsten :) Syns fortsatt det er litt uvirkelig at det liksom er en egen liten person inni der :)

Vi har to barn fra før, på 3 og 4 år. De vet enda ikke at de skal få et lille-søsken, men vi tenker å fortelle dem det nå til helgen, dersom alt er bra med spiren.

Masse lykke til i dag!

Skrevet

Hvordan gikk det?? Håper dere begge har hatt fine opplevelser idag:)

Skrevet

allt gikk kjempe bra:) babisen var helt perfekt og lå å sprella inni dær.. fikk tilogmed se i 3 D forde om vi ikke spurte:) var helt fantastisk å se hjertet slå=) <3<3 nå kan jeg slappe av! men terminen ble skrudd til bake.. hun sa at jeg var 10+2 og at jeg fikk termin 30 Desember..

Skrevet

takk takk:) hvordan gikk din Ul i ettermidag da?=) Spennende:D:D da blir sikkert storesøskene helt i hundre

Skrevet

Så flott at det gikk bra i dag! Jeg hadde også en fin opplevelse. Fikk se en frisk og sprellende liten Tullemor inni der. Har vært endel stress dette svangerskapet, så det var veldig godt å få se at ting ser ut til å gå bra :)

Vi sa det til ungene da vi kom hjem, og de syns det var storveis! Så stolte begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...