dorthea89 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Blir spennende, både gleder og gruer meg... Håper bare så inderlig at allt er som det skal med min lille spire.. Har ikke sovet noe særlig i natt, å når jeg endelig sovner så får jeg mareritt og våktner i gråt.. føler meg som en liten unge.. hehe.. har hatt utrolig mye rare drømmer siden jeg ble gravid, flere som opplever dette?
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Da er vi to! Jeg kjenner at jeg er spent som en fiolin-streng akkurat nå. I dag er liksom dagen... Skal på ordinær UL i ettermiddag, og håper veldig at alt skal være bra med den lille. Dersom alt er bra, kan vi tenke at det faktisk kommer til å skje til høsten Syns fortsatt det er litt uvirkelig at det liksom er en egen liten person inni der Vi har to barn fra før, på 3 og 4 år. De vet enda ikke at de skal få et lille-søsken, men vi tenker å fortelle dem det nå til helgen, dersom alt er bra med spiren. Masse lykke til i dag!
..snøklokke.. Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Hvordan gikk det?? Håper dere begge har hatt fine opplevelser idag:)
dorthea89 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2010 allt gikk kjempe bra:) babisen var helt perfekt og lå å sprella inni dær.. fikk tilogmed se i 3 D forde om vi ikke spurte:) var helt fantastisk å se hjertet slå=) <3<3 nå kan jeg slappe av! men terminen ble skrudd til bake.. hun sa at jeg var 10+2 og at jeg fikk termin 30 Desember..
dorthea89 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 takk takk:) hvordan gikk din Ul i ettermidag da?=) Spennende:D:D da blir sikkert storesøskene helt i hundre
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Så flott at det gikk bra i dag! Jeg hadde også en fin opplevelse. Fikk se en frisk og sprellende liten Tullemor inni der. Har vært endel stress dette svangerskapet, så det var veldig godt å få se at ting ser ut til å gå bra Vi sa det til ungene da vi kom hjem, og de syns det var storveis! Så stolte begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå