Breathless Mahony Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Jeg er i uke 14, og har fått litt mage. Alle kommenterer at magen har kommet fort, legen også. Betyr det at jeg kommer til å bli kjempestor?
*Lissi* Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Jeg tipper også over til uke 14 i dag:-) Magen min kom tidlig sist, men var ganske liten på slutten likevel. Har begynt å få litt mage nå også, men er mitt 5. barn så er vel naturlig:-)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 er litt over uke 14. har også litt mage, ganske mage.. var normel vektig, men har gått opp mye!!(7kilo!!) så d er nok litt kakemage å, men når jeg ligger på ryggen kjenner jeg godt at magen har kommet. den harde gravid magen liksom:) kos deg med den:) jeg fikk tidlig stor sist og ble ganske stor, blir nok stor nå å.. men men,,
Gulljentene Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Nøyaktig 14 uker idag jeg også, og når jeg har stramme klær på eller er naken så ser jeg ganske gravid ut. For andre ser jeg nok sannsynligvis småtykk ut Magen har falt litt sammen/blitt noe mindre utstående siste dagene da :/ Håper virkelig ikke noe er galt...
Gulljentene Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Glemte å svare på spm ditt da :/ Du trenger ikke nødvendigvis bli superstor, har hørt det kan roe seg mot slutten. Det varierer fra person til person og gjerne også i den enkeltes ulike svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå