*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Jeg er helt skjelven. Tårene slutter ikke å renne...Har aldri mi mitt liv fått en positiv gr.test!!! Er dette sant???? Kan ikke tro det...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:))))))))))))))))))))) Fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer sååååååå mye:)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Tusen takk Maddemor )))) Jeg er helt i sjokk. Skulle legge meg igjen etter testen,men klarte ikke sove, er SÅÅÅÅÅÅÅ gla....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer så mye! Deilig å endelig se den positive testen ikke sant Nyt det og sove kan du gjøre siden
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Åååååå, gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var så fortjent så fortjent :-) Det er saaaaaaaaaaaaaaaaaaant :-) kos deg og nyt den herlige følelsen du har nå! klem
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2010 Tuuuuuuuuusen takk :) Det er en herlig følelse ja. Men har ikke helt gått opp for meg enda. Skal teste med digital m/ukeindikator i morgen. Da blir det en februar baby på oss <3 12februar hvis jeg har regnet riktig?! klem
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer så masse!!!! Dette er velfortjent! Det gikk ikke opp for meg før idag på ul Gleder meg til å høre om det er 1 eller 2 inni der, blir spennende for deg!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2010 Tusen takk Heldige du som har vært på UL :) Alt stod bra til med den lille? Ja det blir spennende å se hvor mange det er inni der
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Det går fort til din ul, så du har masse å glede deg til Ja, alt stod bra til både mål, str på fostersekk, plommesekk og hjerteslag En litt skremmende tanke også siden dette blir de første barna våre, men vi klarer det nok på et vis
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2010 Ja det går nok fortere enn det det har gjort i disse rugedagene Gleder meg kjempe mye. Så bra at alt stod bra til. Koselig å kunne få tvillinger,da har de alltid hverandre
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer så mykje! Det er like kjekt kvar gong det kjem ei slik melding her inne! Nyt følelsen - det er berre fantastisk! Og lykke til framover! Blir spanande om det er 1 eller 2 der inne;) Klem
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2010 Tusen takk dobbelguttemamma Testet igjen idag tidlig. POSITIV. Så da må det vell være sant?? Blir spennende å se i uke 7 om det er 1 eller 2 bankende hjerter inni der Jeg er 4+0 idag klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå