Gå til innhold

Testet nå rd 13. GRAVID :):)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

jaaaaaaaaaaaa,jeg skal bli mamma. Det kom noen tårer nå også ;)

Er skikkelig på tuppa kjenner jeg og hetetokter som en gris til tider...hehe. Dette blir en super helg :))))))

Skal på fest ikveld,men jeg får skylde på at jeg går på pencilin eller noen slik ;)

Ha en fin dag Bicon ♥

Hahaha, høres ut akkurat som meg i begynnelsen. De 3 første ukene ca, da svetta jeg som en gris, spesielt om natta.

Var gloheit, og mannen min sa det var umulig å ligge inntil meg , for jeg kjentes ut som en ovn.... :)

Du har myyye i vente..hehe :)

Så de går på den, at du går på penicillin? Du får ha lykke til i kveld.. håper du ikke blir avslørt :) Du er vel bare et eneste stort salig glis om dagen tenker jeg.....for ikke å snakke om å være ukonsentrert og på tuppa som du sier :)

Kos dæ selv, på denne hærlie freddaen :)

Hehe, ja jeg svetta så i natt at jeg måtte opp å dynke kaldt vann i hodet på meg ;) Jeg er normalt veldig kald av meg,men ikke nå :)

JA jeg har mye i vente å jeg gleder meg til jeg kan fortelle alle det og at magen begynner og synes :):)

Ja jeg tror nok at de går på det ;) Tror ikke jeg blir avslørt. Hehe. Hadde ikke jeg hatt ører så hadde smilet gått helt rundt det er jeg sikker på ;)

Men du,vet du når kvalmen begynner å komme,hvis den kommer? Er det arvelig,hvis min mamme eller søster hadde det osv?

klem

ja, skal på UL 23.juni. Gru/gleder meg - forrig gang fikk jeg beskjed om at fosteret var for lite.. og det endte desverre med en MA. MEN - får satse på hell og lykke denne gangen - er jo veldig stor sjangs for at det går bra når vi er kommet så langt!!:)

Vet ikke helt om det er så arvelig med kvalme, men jeg hørte litt med mamma og min søster, og det var ganske likt som jeg har hatt det. Men alle graviditeter er jo forskjellige...

Kvalmen hos meg kom nok snikende i uke 5-6, og er enda kvalm til tider, men langt fra så mye som det var.

Slapp unna spyinga, bortsett fra en dag, ellers så har jeg måttet spise vekk kvalmen. Når jeg kjente kvalmen kom sigende, så var det om å gjøre å putte noe i munnen, så hjalp det en stund.

Får håpe du får litt kvalme så du kjenner du er gravid..hehe, litt rart sagt, men jeg syns det var okei å kjenne litt på kvalmen, da visste jeg liksom at det var en et lite krek inni meg som utløste det :)

Hadde nok ikke sagt det samme om jeg var hardt rammet, for jeg fikk det ganske så mildt.

Så må du regne med å bli trøtt og slapp, det er det jeg har merka mest ved å være gravid. Helt gåen av ingenting, null energi, og sover MYE :)

Jeg har hatt en sovings hver formiddag/ettermiddag, det hjelper litt da :)

Ja alle graviditeter er jo forskjellige fra person til person..

Jeg er ikke kvalm enda, håper den holder seg borte ;) hehe. Men kommer den så kommer den. Er jo sant at da kjenner man iallefall at det er noe på gang inni der. Så den må bare komme ;) hehe.

Trøtt ja...zzz. Er så trøtt om dagen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre meg henn ;) Gikk tur med hunden idag tidlig,men jeg ble så sliten måtte bare snu. Merkelig føleles å ikke ha noe energi.

Å det er godt å sove litt etter middagsmat. ;) Vi må sove mens vi kan,er det ikke det de sier ;)

Jeg fortalte til svigermor at hun skulle bli Farmor. Da gav hun meg en glem å gråt litt. Jeg måtte selvfølgelig også felle en tåre. Hun ble skikkelig glad. Har fortalt det til en super venninne også, og selvfølgelig mamma,pappa og storesøster ;) Men vil ikke si det til flere før om noen mnd. Har du fortalt det?

Selvfølgelig er det best om kvalmen holder seg borte. Men allikavel så tror jeg du blir glad for de minste tegn på at du er gravid, for det litt uvirkelig til tider.

Vi har egentlig vært veldig åpne rundt prøverør, så de fleste har jo visst om at vi prøver, da er det litt vanskelig å holde på den hemmeligheten at jeg ble gravid, så det ble ganske mange som fikk vite det tidlig. Det stressa meg litt, men tenkte litt som at pytt pytt, går det galt, så går det galt, og det er ganske sjelden......

Nå som jeg er 14 uker så bryr jeg meg ikke om at folk flest får vite det, gidder ikke stresse med å knipe inn magen, den lar jeg fritt få stå utover :)

Har også hund, og den får liksom ikke de lengste turene for tia... litt dårlig samvittighet, men men... noen ganger er det sånn. Ho har stor hundegård, og mannen er flink til å gå med henne...

Så lenge det er så fint vær, og hun koser seg i gården, og inne sammen med meg, så går det ganske fint.

Jo, sov mens du kan..... det er viktig det! Jo mer hvile du får, jo mindre kvalm...bla bla bla.... :)

Blir nok glad for hvert minste tegn på graviditet ;) Vi har vært åpne om dette med familie og noen venner. Men jeg klarer nok ikke holde meg med å si det tidlig... Men,men. Det skjer det som skjer :) :)

Nei det er vell ikke lett å holde inne magen når den først har kommet ut? ;)hehe

Hunden våres koser seg også mye ute. soler seg mye ;) skjønner ikke de kan ligge i flere timer i solen,puster og peser. Men skal ikke ligge i skyggen. ;)

Nå tenkte jeg at jeg skulle ha meg en liten hvil på sofaen...Er så zzzzzzzz trøtt. ;)

Heia :)

Ja de beit på at jeg gikk på pencilin ;) Har aldri vært på en så gøy fest, var gøy å være edru å se på at folk dummer seg ut. Hehe. Lo mange ganger for meg selv av de. Tenk hvordan man egentlig oppfører seg når enn drikker?! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...