Gå til innhold

Testet nå rd 13. GRAVID :):)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

gratulerer så masse. for en deilig og god følelse det må være, du får bare nyte det i dag:o)

jeg er selv på rugedag 7, så jeg er så nervøs om dagen. går å kjenner etter tegn hele tiden.

har du hatt ømme bryster pga crinone? murringer?

klem fra meg som også vil bli gravid :o)

Hei :)

Tusen takk gledermeg73 :) Det er en deilig følelse,som om jeg drømmer.

Jeg også kjente etter tegn hele tiden. Jeg har hatt litt mensmurringer til tider, murringer til tider. Har også svært ømme bryster.

sist forsøk hadde jeg akkurat de samme symtomene,men testet da negativt.

Denne gangen har jeg fått litt lyserosa crinone rester, og blankt utflod i noen dager.

Kan ikke tro at det er sant enda.

Lykke til med rugingen. Skal krysse fingrene for deg :):):) xxxx

takk for svar ...

jeg har super ømme pupper, det er sånn at jeg til tider våkner av det om natten.

litt lyserosa criinone rester i går, men ikke noe mer enn det, utflod og...

murringer her om dagen, kjenner det er litt i dag.

blir så stressa, skulle ønske jeg kunne skru klokken 7 dager frem i tid... kos deg i dag, skal du på jobb kanskje?

Annonse

Det høres jo lovende ut :):)

Har dere prøvd lenge?

Ja jeg vet hva du snakker om å skru tiden fram....Skulle hatt en tidsmaskin ;)

Heier på deg jeg :)

Skal ikke på jobb idag. Har fri til onsdag :) Så jeg skal kose meg i sola idag.

Ha en fine dag du også.

vi har forsøkt i tre år.

hadde mitt første forsøk i fjor, negativt, 7 ut, fikk bare et egg som funket

2. 6 ut, fikk kun ett der og. neg.

så siste gangen bestemte jeg meg for å gjøre ting litt "rett" har gått til akupunktur, tatt magnesium, sink og jern,

resulterte i 13 ut, 5 ble brukt til microinjeksjon,3 av de befruktet.

og 3 ble befruktet på egenhånd.

så nå har jeg to gull egg i magen, og fire til på frys....

hm....

håper dette går min vei nå. har en sønn fra tidligere på 11 år snart, som ønsker seg veldig en søster eller bror

kos deg i solen

klem

Oki. Vi har også forsøkt i 3 år uten hell.

I april hadde vi første ferskforsøk. Og nå 21 mai satte vi inn 2 fryseegg.

Du ruger også på 2 gullegg :):) Det blir spennende å se om det er 1 eller 2 babyen i magen. ;) Så bra at du har egg igjen på frys :) Jeg har også 5 stk igjen,men de skal jeg ikke bruke på ett par år nå håper jeg ;)

Kan tenke din 11årige sønn gleder seg til den dagen han blir storebror :) Det blir nok stas :)

Jeg skal kose meg i solen,kanksje jeg må sole magen min ;) Hehe.

klem til deg også :)

GRATULERER SOM NYGRAVID :) :)

Fy å gøy dette var da, har jo fulgt med deg, og håååpet i det lengste du skulle få teste positivt.

Nå må du bare nyte dette her, kose deg masse og grtulerer så mye igjen!! :)

Om du skulle uire på noe, så ikke vær redd for å sende meg ei PM, har just vært gjennom de første ukene selv, så om du tror jeg kan være til hjelp så ikke vær redd for å spørre :)

Klem

TUSEN takk Bicon <3

Er helt i sjokk. Kan ikke tro at det er sant. Hadde du det slik når du testet??

Jeg skal teste i morgen tidlig også, med uke indikator.:)

Hvor langt på vei er jeg nå egentlig?

Jeg skal ut i sola å kose meg etterhvert :) Må bare felle ett par tårer til her nå...

Takk for at jeg kan sende deg pm hvis jeg lurer på noe. Du er snill :)

Hvordan går det med deg forresten? :)

klem

Hehe, tror vi har reagert ganske så likt. Helt i sjokk, rastløs, og bare grein og grein. Det blir så uvirkelig, plutselig er målet nådd på en måte, og det tar en stund før det går opp for deg skikkelig.

Når jeg hadde testa positivt med fryseegg, så på rugedag 14 var jeg akkurat 4 uker på vei :) Det er jo godt å få noen bonusuker.

Så¨du er nok rundt 4 uker nå du også.... skjønt, ikke sant?? :)

Jeg testa med ukeindikator selv dagen etter positiv test, da viste den

2-3 uker..., men det tilsvarer jo 4 da sånn sett... det kan du bare lese om bak på pakken...

Ellers så har jeg svidd av sikkert 20 tester etter det igjen med jevne mellomrom.... det er bare meg da....hehe

Nå skal vel du også gå på crinonen og progynovaen i 12 uker regner jeg med.....??

Jeg tok min siste dose crinone i går, da var jeg 13+5 hadde en pakke ekstra så da trappet jeg ned til en om dagen...., ikke festlig å slutte på medisiner.. :)

Ellers går det fint her, 14 uker i morgen..., tror lille knøttet har det bra, livmora er på vei opp av bekkenet, kjenner den tydelig nå, så det er jo deilig følelse :)

Tenk om du har to egg som sitter fast hos deg nå da? :)

Og du, ikke bli redd om du får en pitteliten blødning når du skulle hatt mensen, det er veldig vanlig, og om det kun er et egg som har festa seg, så er det mange som blør ut det ene.......

Nå bærer det ut i sola selv, kos deg masse :)

Annonse

Ja jeg satte jo også inn frysegg. Så da er jeg allerede 1mnd på vei? Jøss. Det er ikke til å tro. Jeg kommer nok som deg til å svi av mange tester...hehe. Er blitt en testoman. Men har ALDRI testet POSITIVT før. Kan bare ikke tro det,har sagt det mange ganger nå,men jeg kan ikke det!! Det er utrolig :)))))))))))))))

Ja det stod i brevet ifra Porsgrunn at hvis jeg testet positivt skulle jeg fortsette med crinonen og progynovaen i 12 uker. Skal man ta samme dose hver dag som jeg har gjort? Og UL 5 uker etter innsett. Var det da du var første gang? kan de høre hjerte lyden da??

Har skrevet mail til Porsgrunn,da der er vanskelig å komme gjennom på tlf.

Tok du å målte hcg hos legen? Står ingenting om det i brevet.

Er du allerede snart 14uker. Gratulerer :):) kos deg med den voksende magen din. Tenker du koser deg :):):)

Ja tenk om begge eggene har overlevd inni magen. Da blir det tvillinger. De er begge hjertelig velkomne :):) Jeg er redd for at jeg skal få blødning når som helst egentlig...Takk for oppmuntrende ord.

kos deg i sola du også.

klem

Solpause, nå er det middagslaging :)

Ja, du skal nok ta samme dose medisiner fram til 12.uke, men det må du bare høre med Porsgrunn om , så ikke jeg gir deg feil info, men tror nok du skal det ja.... Crinonen er veldig viktig ved fryseforsøk, men det vet du sikkert.

Målte ikke hcg hos legen, det er ikke vanlig praksis fra Porsgrunn sin side. Litt dumt, men jeg overlevde uten.

Jeg var til første ultralyd når jeg var 7+4, og da så vi hjertet slo. Ellers var det bare en slags bønne vi så, med en hale...hehe, men VELDIG godt og betryggende.

En hører jo ikke lysen så tidlig, men vi ser det med øyet at hjertet slår, og det er sdamme tryggheten.

Fikk også UL når jeg var 10 uker og en når jeg var 12 uker. Den siste måtte jeg mase meg til, men det hjalp :)

Du er fra Sørlandet, stemmer ikke det? Bruker du gynekolog i Kr.sand?

Har akkurat vært ute å gått tur med hunden :)

Ja jeg har hørt at crinonen er viktig. :) Skal nok sikkert fortsette med samme dosen frem til 12.uke.

Så lenge gr.testen er positiv så trenger jeg vell ikke måle hcg før jeg skal på UL å se hjertet/hjertene slå :):) Kan tenke meg du senket skuldrene godt etter UL? Gleder meg til den og se at det virkelig er liv inni der.

Ja jeg er fra sørlandet, bruker dr.Nordland i kr.sand. :) Veldig hyggelig og forståelsesfull gynekolog. Bruker du han?

Vil bare anbefale deg en dansk nettside som du kan lese noe nytt om graviditeten for hver dag, den er skikkelig interessant.

min-mave.dk

Du skroller nokså langt nedover til du finner der det står graviditet dag for dag.

Så kan du bare klikke på den dagen du er på, og se ul-bilder fra akkurat der du er i graviditeten.

Fra dag 4+4, begynner de å vise Ul-bilder :)

Ja det vil jeg tro at de gjorde. Gleder meg til den dagen vi skal på UL å virkelig se om det er noe inni der :):) Og hvor mange ;)

Nordland er vell en privat fødselslege tror jeg... Ligger i dronningens gate. Ble hennvist der da jeg startet opp med dette.

Gratulerer med graviditeten:)

Jeg er liksom "ferdig" her inne, men var her så mye før at jeg syns det er gøy å følge litt med:)

Vi har vært så heldige og fått tre barn made in Porsgrunn, fikk tvillinger i juli. Spennende om dere også venter to!

Jeg er også fra Kr. sand så jeg skal heie veldig på deg og Bicon.

Nyt den fantastiske følelsen nå, utrolig å kunne senke skuldrene litt, det tar på med ivf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...