Gå til innhold

Crap - det går til helvete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært samboer med en mann med barn fra før i 6 år. Nå har barna nådd tenårene, og alt har skåret seg. Vi er totalt uenige om barneoppdragelse, det vil si at jeg er for det, mens han er konfliktsky og lar dem styre skuta totalt.

Dette fører til store krangler mellom oss, og siden vi ikke har noe annet til felles lenger heller (bortsett fra en datter), så tror jeg hele forholdet er dømt til å gå nedenom og hjem.

Ville bare skrive det, innlegget er selvfølgelig alt for kort og overfladisk til at noen kan gi noen vettuge råd, så jeg forventer heller ingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ordner seg sikkert, du har jo jobben på Maccern :-)

Skrevet

Tenkte det samme, fuck den crappy typen:-)

Skrevet

Hmmm, tror jeg må ha blitt påvirket av innlegget om macer'n, som jeg leste før jeg skrev mitt.

Tror aldri jeg har brukt ordet crap før, og er ikke samme person.

HI

Gjest sug lut
Skrevet

Tenåringer er et periodisk helvete uansett. Ikke la dem ødelegge forholdet ditt om det ellers er bra. Hold ut, det går over på sikt.

Skrevet

Lar han de bestemme livet deres?

Barn og tenåringer som får bestemme for mye, blir de verste og ekleste menneskene, er i hvert fall min erfaring.

HAN må sette foten ned, DU er jo bare den teite, udugelige, fæle stemora. Og DET er ikke mye å skryte av.

Skrevet

Enig i at HAN må sette foten ned. Men det gjør han ikke, i frykt for å skyve dem fra seg. I stedet skyver han MEG fra seg...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...