♥ McQueen♥ Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg må innrømme at å gå hjemme i permisjon går litt utover de fste måltidene jeg er vant til å ha. Har i den forbindelse tenkt at en Nutrilett bar i ny og ne, må være bra i stedet for ikke å spise i det hele tatt, eller stoppe å kjøpe en bolle eller lignende. Er jeg helt på jordet eller tenker jeg "rett"?
lille sprelle Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Høres riktig ut, men fy fy til slanking når man ammer Bedre med en slik bar enn en bolle ernæringsmessig Alternativer er litt nøtter, mandler, tørket frukt eller f.eks. småsulten e.l.
Jubelbrus* Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Det står på Nutrilettpakken: "Bør ikke anvendes av barn, ungdom, gravide, ammende eller personer med spiseforstyrrelser". Så, nei, jeg tror ikke du tenker "rett". Hvis alternativet er en bolle eller en Nutrilettbar, må du nok tenke litt lenger. Mange butikker har jo sånne salatbarer? Eller kjøp et beger Cottage Cheese? Mye godt man kan spise som er kalorifattig!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Jubelbrus: Grunnen til at det står sånn er ikke at det er farlig å spise, men at disse gruppene ikke skal slanke seg. Så om man spiser det for å få litt ekstra næring, er det selvsagt helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå