Gå til innhold

Faen...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Crap, jeg har fått meg jobb på McDonalds. Bra lønn, men jeg gruer meg til å starte.. dagene blir sikkert stress, men tiden går fortere da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor søkte du hvis du ikke vil ha jobben? Jeg antar at du ikke ble headhuntet...

Stakkars deg som får stressende dager mot betaling. Åååh, ikke vant til å jobbe du da?

Skrevet

Ja, det sier jeg å.

Jobb er jobb.

Skrevet

Jeg søkte for at jeg trenger en jobb, å grunnen til at jeg gruer meg er for at jeg ikke er vant til å stå i en kasse.

Hva faen er det å si da? Vant til å jobbe er jeg, har jobbet siden jeg var 15 år, men ikke på et gatekjøkken. Har aldri sagt at det er synd på meg for at det er stressende heller, er glad det blir stress for da går tiden raskere.. Pluss at jeg får møte masse nye mennesker..

Menmen, fuck the same.

Skrevet

Antar at Happy Meal ikke er noe du kommer til å selge mest av

Skrevet

Jøsses..

Hvordan fikk du de til å ansette deg med en sånn holdning..?

Skrevet

Du bør rense språkbruken din før du starter i serviceyrket. Syns jeg ser deg første dag på jobb: Hva faen skal du ha da? Her har du den fuckings burgeren. Crap, har du ikke bestemt deg??? Faen, detta er stress!!

Lykke til, de blir sikkert fornøyd med deg på Maccer'n :-)

Skrevet

Du går for månedens ansatt og plakett på veggen? Hehehe, stakkars Ronald McDonald didn't see what hit him:-)

Skrevet

McDonald's på Torgallmenningen i Bergen?

Skrevet

Nei, ikke den McD nei.

Skal innføre en ny regel på McD jeg. Alle feite mødre med unger på slep, skal få seg et kokkekurs og et medlemsskap i vektklubben.no...

Skrevet

Ja, du får sikkert ansvar for å innføre nye regler. Tror du har litt høytsvevende tanker om din rolle hos McDonalds. Tipper du ikke blir så gammel i den jobben. Hvis du ikke klarer å skjule din ufordragelige personlighet i arbeidstiden må du nok snart ta deg en tur på NAV...

Skrevet

NAV, HAHA. Nei, det er en plass jeg ikke har fått hjelp i fra eller skal få hjelp i fra. Pisset med at jeg går på NAV skal jeg ikke ha på meg, klarer oss fint. Når man har en samboer som tjener bra, så lider vi ingen nød om jeg ikke har jobb.

For jeg er heeeelt sikkert ufordragelig på jobb ja. HELT KLART. Og jeg mente helt sikkert at jeg skulle lage en ny regel.. Herrefred.

For å si det sånn. Driftslederen som intervjuet meg trengte en assisterende driftsleder, så om jeg nå gjør en knall jobb med det første så skal man ikke se bort i fra at jeg jobber meg høyere opp enn de fleste. Nå skal det sies at de fleste er ungdommer med sommerjobb, så sjansen er stor der.. Vel vel..

Nightynight.

Skrevet

Du gjør nok ikke en knall jobb. Tro meg, du virker ikke videre oppegående. Men, er det motbydelige mennesker de vil ha på McDonalds så får de det ihvertfall nå:-)

Skrevet

Kanskje du burde holde deg hjemme og snylte på samboeren din. Samfunnet blir garantert et bedre sted hvis du holder deg innendørs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...