Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 har en gutt her uten navn..jeg og typen blir ikke enige. noen som har fint mellomnavn til magnus? eller andre forslag??
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Aleksander? For øvrig synes jeg det er vanskelig å finne mellomnavn til et navn med to stavelser. Da må nemlig mellomnavnet ha tre stavelser, og det blir litt i meste laget, synes jeg...Du kan ikke heller bruke Magnus som mellomnavn, og finne et fint navn og ha foran?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Magnus Andreas Magnus Johannes Magnus Elias Magnus Kristoffer
elskerlivet Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Men må du ha to navn da? Syns enkeltnavn er finest jeg da..men Per Magnus Ole Magnus Ken/t Magnus Lars Magnus Magnus Leander Magnus Alexander Magnus Andrè Magnus Emìl Ellers er mine favorittnavn for tiden Linus, Leander, Eivind, Jørgen, Leon, Markus, Benjamin..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Sorry, ikke for å være slem, men please skriv overskriften riktig. Det heter navnehjelp. Ikke navne hjelp. Utover det er det masse som passer, hva med Magnus Andrê, Magnus Oliver, Magnus Fredrik....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Magnus August! Med trykk på siste stavelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå