*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Her blir det 1 år og 3 mnd forskjell om spiren holder seg fast.. Hva tenker dere andre om vogn, bilseter/plass, babyseng, den kommende fødsel osv?? Jeg kjøpte ny vogn da lillegutt var ventet, en knallfiiin Emmaljunga, som jeg ikke vil kvitte meg med, men lillegutt vil jo fremdeles ha behov for vogn når den nye kommer.. Søskensete, eller tvillingvogn?? Så var det bil og sikring, lillegutt bytter bilstol etter sommeren, et sete som tar mye plass, i tillegg bruker datteren min på 5 også bilsete, så her må vi antakelig gå for en større og nyere bil... Også sengen da, hehe... Lillegutt har fremdeles behov for sprinkelseng da han er drøyt et år, så kjøper man en sprinkelseng til, eller vugge/kurv? Og hvor lenge har de plass i en vugge, før behovet for sprinkelseng melder seg? Til slutt fødselen da, urg :-/ Jenta ble tatt med akutt ks, så med guttungen var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha vanlig fødsel, noe det også ble.. Men gud hjelpe, jeg husker fremdeles smertene skrekkelig godt... Han kom også ut med armen bøyd, slik at jeg revnet helt bak til endetarmen, ruptur g3.. Er redd for at arrvevet vil være skjørt såpass kort tid etter fødselen, slik at jeg vil revne like mye neste gang, men jeg vil alikevel føde vaginalt om det lar seg gjøre.. For opplevelsen av å få barnet sitt rett på magen etter så mye slit og smerter er så fantastisk herlig, vil for en hver pris oppleve det en gang til Så, hva tenker dere andre om å få to tette da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå