trillemamma Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hvordan gjør dere det med overlevering av vester og lignende? Midt på dagen er det jo ikke noe problem, men i kveld måtte jeg kjøre tingene hjem til han som har første vakten i morgen tidlig. Hva da om jeg ikke hadde hatt bil? Jeg jobber ikke i barnehage. Huset jeg jobber i er faktisk helt stengt, vi har ikke lov til å åpne døren en gang.
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Noe som var litt "festlig" oppi alt dette her er jo at de som streiker ikke får t-skjorter og annet som er bestilt, fordi det er streik i transporten også... Så til spørsmålet ditt; Burde være en plass du kan legge den så neste mann kan overta? Henge den på døra, legge den bak en potte...? PÅ skolen til mannen min, ligger de på lærerværelset. Skolen er ikke helt stengt, fordi assistentene ikke er tatt ut i streik.
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Det var altså sånne "vi streiker" t skjorter og slikt om jeg var litt kjapp med å forklare over ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå