Gjest ->>- Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Sjelden. Det hender man kjenner et lite stikk, liksom. Det er betydelig vondere å knipe seg selv i skinnet på samme sted.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Ja, det gjør vondt... men det går over, og du klarer deg fint
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Blondprøve? Nei det vet jeg ikke om er vondt - er brunette selv:-) Hvis du mener blodprøve - nei det er ikke vondt!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Jeg synes det er ubehagelig, men det er pga at jeg alltid er nervøs på forhånd og mine fra før tynne, dyptliggende blodårer trekker seg sammen i ren skrekk. Har blitt brukt som nålepute mang en gang og enkelte må bare gi opp for blodårene flytter seg unna. Et tips er å drikke mye vann før du skal ta blodprøve for da blir årene større:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 blodprøver bør tas fastende. det er ikke vondt, lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Jeg tok faktisk "blondinetesten" en gang. Var først blondine ei uke, og ute på sjekkeren. Så farga jeg håret svart, og tok ny skjekke runde. Resultatet; Blonds do have more fun....!! Og vondt var det ikke! ( Men det var veeeeeeldig dyrt å bli blond igjen....)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har skikkelig blodprøve-skrekk, men syns ikke det er særlig vondt om jeg klarer å slappe av:) Et stikk og litte granne ubehagelig når de skifter glass, men helt overkommelig:) Jeg er så "heldig" at jeg som oftest besvimer, så da tar de blodprøven mens jeg er "vekke", hehe.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Haha! Takk for svar alle sammen! Gikk litt fort i svingene her ja, er blond selv men i morgen er det blodprøve som gjelder;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå