Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 .... under 1000 kallorier hver dag, trener 3-4 dager i uken på treningsstudio og går f..n ikke ned i vekt.. Jeg er så lei. Har holdt på slik i laaang tid og jeg føler at jeg spiser ganske sundt og trener variert. Noen som har noen gode tips? Lei av å være 10-15 kilo for mye
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 har en venninne som skulle gå ned rundt ti-femten kilo, og hun spiste hver tredje time.. tror det var med grethe roede eller noe slikt,og det funka som fjell! kanskje du spiser for lite?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Gå opp til 12-1300 kcal pr. dag. Spis noe hver 3.-4. time, drikk masse.. Da lover jeg deg at du vil gå ned i snitt en halv til en kg pr. uke. (hvis du ikke står opp om natten og spiser da;-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Hm... Spiser for lite? Jeg føler det at jeg har spiser ganske bra. Blir mett etter hvert måltid. Jeg brukte Reductil for noen år siden og da spiste jeg omtrent det samme som nå, men da gikk jeg faktisk nedover, sakte men det gikk nedover....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Du må ikke spise under 1200 kalorier om dagen. Kroppen tror det er en sultestreik og lagrer det den kan. Spis mer!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Legg til proteiner i alle måltider uten å trekke fra noe av den andre maten (du kan bruke proteinpulver om det er vanskelig å få til), muskler får opp forbrenninga også når du ikke trener. Du burde også ha litt fett. Tran, gla/oljekapsel eller lignende burde holde. Hvordan trener du ? Hvis du bare trener kondisjon er det på tide å legge til et par styrkedager i uka, hvis du trener mest styrke burde du legge inn litt mer kondisjon. Intervalltrening er effektivt. 4 min rolig, 4 intensivt osv til du har hatt minst fire topper:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Ja du spiser for lite. Kroppen din trenger litt mere kalorier enn det du gir den!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Takk for gode tips. Kom gjerne med flere. Tar til meg alt dere skriver. Da skjønner jeg at jeg gjerne må spise mer. Og kanskje oftere? Tror jeg trener ganske greit. Det er ca styrke og kondisjon annen hver gang jeg er på trening. Og da trener jeg fra 1-2 timer 3-4 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Da jeg slanket meg (over 20 kg på ett år) vente jeg meg til å spise hver 3 time. Synes det fungerte greit, men krever litt planlegging i starten for at det skal være sunt nok. Etter en liten stund går det på autopilot:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 Hva spiste du da? Tror jeg vil syntes at det vil være vanskelig å finne på noe godt å spise hver 3 timer. Da trenger jeg gode tips?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #12 Skrevet 2. juni 2010 Frokost feks; 1 rugbrødskive, med litt makrell i tomat/en skive mager ost eller en kokt eggehvite. (plomme er fyfy fram til du får riktig størrelse:) ) samt en skje omega 3-olje med cla. Mellommåltid 1 proteinshake og en gulrot/selleristang/kålrotskive. Lunsj: eks 1. Stor haug med salatgrønnsaker, liten dært med reker/eggehvite/kyllingfilet/tunfisk eks 2 kokte linser/quinoa, stor haug grove grønnsaker, evt et dryss urter eks 3 nokashake + 1 rå grønnsak. mellommåltid 20-30 gram havregryn i litt yoghurt naturell. Evt litt frisk frukt i for smakens skyld. Middag; kyllingfilet/fisk/renskåret svinekjøtt/eggehviteomelett + kokte grove grønnsaker. 1-2 ss naturris. Etter trening hiver jeg alltid i meg en posjon proteinpulver. Nå som jeg har riktig vekt tar jeg en frukt i tillegg til den proteindosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå