mayflower Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Nå har jeg ca 1% håp om at jeg er gravid. Jeg er så sikker på at det ikke funket denne PP heller. Jeg hater dette. FAEN Må bare få ut litt frustrasjon. ER DET MULIG! Gang på gang så kommer den jævla TR. Gang på gang spotter jeg. Gang på gang har jeg korte sykluser. Gang på gang må vi prøve på nytt. Gang på gang på gang. Endeløs spiral dette her, som ender opp i ingenting. Nå er jeg bare sint. Kan ikke den helvetes TR komme så vi kan komme i gang igjen. Det er ikke noe gøy å prøve å bli gravid når det ikke funker. Det er lov å signere om man deler noen av disse tankene.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 du høres ut som meg hehe:) jeg er så drittlei at du aner ikke. men med sin så ble spottina 4 dager mindre i det minste:)
mayflower Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har bestemt meg for å gå til innkjøp av sink til neste PP. Skal til Sverige til helga, kjøper både EL-tester og sink da. Kan jo håpe at det vil hjelpe meg. Jeg har jo så korte sykluser, men det er 14 dager fra EL til TR og begynner å spotte på ca. 10-11 DPO. Det skader ikke å prøve. Men skulle ønske jeg slapp å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå