Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Noen som vet om de har Dora eller Hello Kitty noen steder?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Dora kjøpte vi på ccvest og hello kitty kjøpte vi på centra nede på skøyen. Den var veldig billig faktis, 150 kr
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Tusen takk for svar! Centra på Skøyen? Mener du Elkjøp?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Nei den store matbutikken rett i rundkjøringen. Heter ikke den centra da? hmm mener det.. men du får den på venstre side hvis du skal ut på e18 mot drammen og kommer fra majorstua f.eks.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Det er ICA Maxi:-) Da forstår jeg:-) Tusen takk for hjelpen!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Åja haha.. da lærte jeg noe nytt idag blander alle disse matbutikkene jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Bor på Majorstua og bruker begge butikkene relativt jevnlig, hvis ikke hadde jeg nok ikke visst det..;-) Tusen takk for hjelpen!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Går du på gameshop får du kjøpt de fleste spill De selger også brukte spill til en billigere penge og samme regler som om du skulle kjøpt nytt, virker det ikke får du nytt. De tar også i mot spill som man har blitt lei av:-D. Ligger bl.a. en på Gunerius og en del storsenteret rundt i og uten for Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå