Tøysetipp Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Gleder meg aldri så mye ! Om en stund vil jeg sikkert sukke henført over all sokkevask og havne i den akkurat samme kommunikasjonsfella som hetrofile par. Og når tiden er inne syte for det brede lag av befolkningen med et gjennomsnittelig dysfunksjonelt sexliv og for lite krydder i hverdagen. Men frem til da er livet bare en fest !!! Ola la la.. Jeg gleder meg !:-)
Jenny-penny Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Skal du fri? Eller skal dere ha en forlovelseskveld? Fortell-fortell!!!
Tøysetipp Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 Takk, Sina ! Hun skal fri, men vi har kjøpt ringer sammen. Vi skal ut å spise og ha forlovelses-fest her hjemme etterpå. Hvordan går det med deg da, vennen?
Rampongi Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Hurra for tippen og frua. Det blir jo en helaftens kosekveld vil jeg tro. Gratulerer!
Jenny-penny Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 SÅ herlig! Gratulerer så masse. Spennende tid framover med planlegging og kos dere da;) Spiren min har endelig festet seg, og er offesielt 16 uker på vei! HURRA, endelig. Så tror vi kan se en gledelig tid imøte begge vi to nå! Klem-klem.
Tøysetipp Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2010 Åååå, jeg visste ikke at du var gravid, vennen:-) Gratulerer så mye. Jeg er glad på dine vegne.. Håper vi får følge deg litt på facebook i fremtiden, da.-) Det ble jeg ordentlig glad for å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå