♥Axinija♥ Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 *LYKKE* Har kjent den lille inne i magen i ca 3 uker, men ikke utenpå....før i kveld!!! SÅ her sitter jeg i lykkerus, alene....pappaen er på jobb og kommer hjem ved midnatt! Håper han får kjenne så snart som mulig da....hihi... Er forresten 19+4 idag, når kjente dere liv utenpå?
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Oiiiii. Så herlig da. Kjempe heldig. Da har du vel i hvertfall ikke morkaka foran som det jeg har. For jeg har bare såvidt kjent småbobler innimellom og er i dag 19+3. Så jeg må være tolmodig. Kos deg masse nå:=)))
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Kjente ikke liv utenpå før for 2 uker siden (er 23+1). Kjente egentlig ikke spesielt til liv før det heller, men nå er spira mi så aktiv at det er nesten for mye til tider. Men det er kjempegodt å våkne på mårran av at junior driver morgengymnastikk
Oktobergutt2010:) Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Kjente liv utenpå for 2 uker siden, er inne i 19 uker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå