Gå til innhold

Hvor ofte bytter du gardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytter kun når mannen spruter sperm på dem

Skrevet

Bytter til julegardiner på kjøkkenet før jul, ellers sjelden.

Skrevet

Joda her i huset har vi sommergardiner, det har vi hatt oppe siden 17 mai, og når høsten kommer så har vi høstgardiner, disse blir avlyst av julegardinene, så har vi vintergardiner, før vi tar opp påske gardinene, så har vi litt vår stemning i huset, frem til 17 mai.

17 mai gardinene er selvsagt i rødt hvitt og blått, påskegardinene bytter vi mellom påskeharer og påskekyllinger, til jul har vi 4 ulike sett vi bytter på, og sommergardiner lyse og lett, bare MÅ jeg ha nye hvert år.

Av og til henger jeg opp hjerte gardiner til valentines, men etter at mannen glemte å kjøpe blomster til meg den dagen, boikotter jeg hele valentines og gidder bare rett og slett ikke å pynte å gjøre det koselig til oss for feiringen mere.

Skrevet

Når jeg går lei av de gamle :-) Har hatt samme gardiner i 6 år nå....og har ingen plan om å bytte dem ut enda.

Skrevet

Haha, du annie over her;)

Skrevet

Bytte gardiner? Hvorfor det? De funker fint og har hengt der de henger siden jeg flytta inn i nåværende leilighet for fire år siden...

Skrevet

aldri...vil ha lyse hvite gardiner året rundt,så disse som jeg har er perfekte!

Skrevet

Annie=anonym. Er du en fersking eller?

Skrevet

Nå har jeg endelig funnet gardiner jeg liker, etter å ha bodd her i tre år, så jeg bytter dem ikke før vi ev. skal pusse opp til en helt annen stil.

Har julegardiner på kjøkkenet i desember, det er det eneste.

Skrevet

Aldri, gidder ikke styret med julegardiner som henger oppe maks en måned. Har valgt nøytrale gardiner som passer året rundt.

Skrevet

Har ikke gardiner, utenom på soverommene, der har vi rullegardiner- som aldri byttes. :)

Skrevet

hahaha, da må jeg være galen jeg da! Jeg KJØPER 3-5 nye sett til stuen hvert år!

Skrevet

Vi må bytte ut rullgardinene på soverommet nå vi... Har hatt de litt mye oppe, og så har de fått litt skader av vind og vær..... Har hatt de i ca fem år

I stua hadde jeg oppe noen julegardiner, men gadd ikke henge opp noen etter det. Finner aldri noen jeg liker ;o)

Skrevet

Hver gang jeg flytter.

Eller når de er så stygge, gamle og falmete at de skal hives. Da bytter jeg dem ut med noen nye fine noen.

Skrevet

Har frem til nå bare skiftet til jul, men i morgen skal jeg ut å handle meg sommergardiner så da blir det sommer, vinter og julegardiner her i huset :-)

Skrevet

På stua og kjøkken ca 2-3-4 ganger i året.

På soveromma litt mer sjeldent...:)

Skrevet

Aldri,da jeg ikke har gardiner i stua siden jeg ikke finner noen jeg liker.Men jeg ønsker meg nye gardiner på soverommet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...