Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 http://www.seher.no/843891/lindsay-lohan-lider-av-store-smerter Jeg har fjernet 4 stk, operert og trukket, men aldri trengt skinne og bandasjer og greier..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 STORE SMERTER faktisk....hehe...hun kan ikke ha hatt mye smerter i livet. Jeg fjernet alle 4 visdomstennene i samme operasjon og gikk rett på jobb etterpå. Hadde litt småvondt, men tok et par smertestillende så ble alt godt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har også trekt visdomstennene mine uten store problemer. Min søster trakk sine, og fy så vondt hun hadde, hele ansiktet hovnet opp, ikke kunne hun spise og knapt snakke. Det var i ungdomen dette her, og hun var single og bodde på hybel. Jeg måtte komme å passe på henne, hun hadde det ikke særlig greit. Var sykemeldt i en uke. At du ikke hadde problemer betyr ikke at andre ikke kan få problemer, er du helt uten sympati?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 I denne situasjonen er jeg uten sympati, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå