Gå til innhold

hvordan kjennes kynnere ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører alle snakker på att de kan ha litt kynnere, hvordan kjennes dette ut? Er det klemming, stikking eller mens smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klemming er vel den beste beskrivelsen jeg kan komme på....kjenner liksom at det blir press utover hele magen også blir jeg varm og svetter litt og det blir litt tungt å puste, også kjenner jeg jo at hele livmoren blir hard:) litt ubehagelig så det er best å sitte litt lent tilbake syns jeg da...

men kan jo hende andre føler det på en litt annen måte en meg...:)

Skrevet

Hos meg blir magen hard, og det kjennes ut som en litt strammende, svak smerte der livmoren er (som om noen klemmer den hardt sammen). Noen kynnere merker jeg knapt, mens andre gjør litt vondt. Ikke sånn kjempe-au, men ubehagelig.

Skrevet

Er forresten mer vanlig å ha mye kynnere som 2.gangs, ikke alle førstegangs merker noe særlig til dette før senere.

Skrevet

Hos meg kjennes det ut som om magen strammer seg, kjenner at det er best å stoppe opp mens det pågår. Har også en del mensmurringer hvis jeg stresser og det tar jeg som et "ro deg ned" tegn :) Jeg er 24.4 uker på vei.

Skrevet

oki, takk for svar. Da satser vi på att de holder seg unna en stund til:-)

Skrevet

Livmoren strammer seg og man kan se det godt utenpå magen. Det kommer et slags sug i magen på de sterkeste og det er best å puste seg gjennom de syns jeg. Nå er vel jeg over gjennomsnittet plaget og da, og mine er ganske kraftige!

Skrevet

Hos meg var det som magemusklene på sidene strammet seg og magen ble helt hard... er førstegangs og fikk dette ganske tidlig (uke 20 tror jeg)... det ga seg heldigvis (etter jeg begynte å slappe mer av).... :)

Skrevet

Skriver under på at det føles som menssmerter, litt kraftige. Hos meg starter det høyt på magen, går ned foran og ender med krampe i underlivet (usj). Varer bare i ca 30-60 sek om gangen og bare etter en kraftanstrengelse eller når jeg er særlig sliten.

Jeg forsøker å fokusere på når og hvordan de starter, hvordan de utvikler seg og avsluttes siden de skikkelige riene nok vil starte på samme måte :) Alltid beredt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...