Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Pulsn min ligger på alt i mellom 60-90,høyest når jeg sliter med uro og slik. Har merket i ettermiddag at pulsen er høyere enn vanlig,syns den dundrer avgårde,ligger på 84 og bare jeg rører på meg blir den høyere! I sta så bar jeg jenta på snart 3 år på armen fra loftet på garasjen og ned,inn og opp trappa på badet og da var pulsen på 108 og jeg ble så tungpustet at jeg nesten ikke klarte å si noe :-\ Men sliter med musklene i brystet akkurat nå,og er nok derfor jeg blir tungpustet for de er stramme og da får ikke lungene nok plass til å bevege seg på,men skikkelig ekkelt allikevel! Har hatt perioder med sånn før og! Og har tatt ekg for under ett år siden for at pulsen gikk fort og "hoppet over" slag,men alt var normalt! Men tror det meste kommer av at jeg blir engstelig fordi det blir sånn og fordi jeg er stram i brystet! Fysioterapeuten min sier at det er stramt foran der og at lungene får litt mindre plass! Akkurat nå er jeg tungpustet bare jeg skal si noe el gå 3 skritt,fordi jeg anspenner musklene samtidig! Og når jeg blir redd vil vel pulsen stige og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå