AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg sluttet med amming på natten med datteren min da hun var 3 mnd pga hennes størrelse.. Etter råd fra helsesøster. Har derfor ikke den store nattammingserfaringen. Lillegutt er nå 4,5 mnd og han er lang og slank, og trenger den melka han får ser det ut som. Er det best å sitte opp og amme om natten for å¨unngå å bli brukt som smokk, eller er det greit å ligge og amme , og bare løfte han over i sin egen seng når han er ferdig..(om jeg ikke sovner selv..noe jeg har en tendens til å gjøre..)
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg ligger og ammer, sovner jeg så sovner jeg. Gjorde det samme med hun største og det gikk helt fint
Pellepan07 Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg ligger også og ammer, er litt halvveis i svime om natten så da føler jeg ikke at det er det største orket å stå opp. Er nok fort gjort å bli brukt litt som smokk, ihvertfall dersom man sovner selv, men for min del er det ihvertfall det beste for min egen hviles skyld. Nå er jenta 9 mnd, så jeg har derfor nå et annet problem enn deg når det kommer til det at hun strengt tatt ikke trenger mat om natten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå