Gå til innhold

Må jo nesten le...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

...skulle tro man aldri hadde vært gravide før...

Kvalmen har gitt seg litt...og hva skjer da? Jo, man får en sinnsyk appetitt på alt man ikke har spist siste månedene...

DA får man gigamaveknip fordi maven er stoooor om kvelden og tar all plass...så sprenger det i sidene og man må bare legge seg ned og stønne...

babyen sparker villt, sikkert fordi det blir så trangt :-D

Som sagt...skule tro man aldri hadde prøvd dette før...små måltider god ide kanskje??? Hmm.....men nå har jeg lyst på pizza!!!

:-D

Fortsetter under...

Mmhmmmmm, skjønner deg ut til fingerspissene! :)

Jeg klager til min mann etter hver fortærte middag, er så stappa, at en skulle tro jeg hadde spist 2 omg med juletallerken.

Det går to timer før jeg er menneske igjen. Ligger å stønner og bærer meg på sofaen.

Og det er bare en helt vanlig middagsporsjon som setter meg sånn ut....

Brødmat er ikke så galt, men det er den varme middagen....

Er dette normalt alså? Redd for å tyne livskiten ut av den lille også.. :)

ha ha ha....flere som meg altså..

Ja middag værst...da er det bare å gi opp og gjøre mer den dagen...men det er så GODT å spise litt...

Åhhhh som det sprenger....føler nyrene ser ut som to skvisa svamper...og det er sant...babyen spraker noe villt!!! "Gi meg mer plass du matdama!!!"

Huff...bør kanksje spise fire pittesmå måltid heller enn en stor middag???

Åhhhhhh au au au....tror jeg har fått gravidemage på ryggen og....i allefall er ryggen krum...det er jeg sikker på :-)

Ja, det er GODT å spise mens jeg spiser. Noen ganger føler jeg meg skikkelig dum, jeg sikler nesten, og jeg ser sikkert helt vill ut i øynene for jeg MÅ HA MAT NÅ!

Så er det en annen ting med det å gidde å stå å lage middag, da skal jeg søren meg spise den også..... en vanlig porsjon i det minste, men selv det blir for mye.... æææærrrhhhhh!

Men ja, har meg selv å takke i bunn og grunn, jeg vet jo om det, men glemmer det frem til maten er i magen å begynner å virke :)

De pittesmå måltidene Nurket...... jeg har de også..hihi

Jeg har virkelig blitt et matvrak!!

Hehehe, ja godt å høre at det er fler..... :-)))))

Det har heldigvis roet seg litt, men jeg hadde en periode der jeg bare hadde lyst på junkfood, hamburger, pølse i brød og selvsagt masse pommes frites.. Det er ille når det nesten er det eneste du har lyst på og man vet at det er jo mat som frarådes på det sterkeste... ufff hihi.. Jeg har mer salthunger enn søthunger... vet ikke hva som er "best"?

Jaja, mat ER godt altså! :-)

Annonse

Godt med flere matvrak...

jeg hadde også en periode der jeg KUN hadde lyst p usunn mat...

Nå er det litt bedre men fremdeles må jeg ha litt Cola (drikker det ALDRI ellers)...tyggegummi (mot kvalemn som ikke har gitt seg)...og litt junk...nå smaker sjokolade igjen også...huff...

Men jeg forstår ikke de som legger på seg 30 kg og sånn...jeg har virkelig ikke plass til så mye jeg...kan ikke huske jeg var så sprengt så tidlig sist????

ja ja...i går spiste jeg seks poteter til grillingen...lurt? NEI!!!!

Au au au...jeg måtte bare gå og legge meg og håpe at jeg var bedre i dag tidlig....he he he...

Mmmmmmmmat...

6 POTETER til grillinga? Er du ikke riktig vel skrudd sammen????

Da kunne jeg ha sagt takk og farvel til resten av den dagen, hehe..ser deg for meg, gå krokrygga etterpå å stønne :)

Skjønner heller hvor de eventuelle 30 kg`ene skal legge seg på meg, er ganske liten i utgangspunktet... da må jeg bli like brei som jeg er lang.

Huff... den tanken skyyyyver vi vekk, og tenker litt på middagen som skal fortæres i kveld.......

Ehem...

Jeg spiste dem over mange timer...vi hadde besøk...men jeg måtte gå og legge meg...etter å ha stønnet først av vellyst...poteter med masse olje og salt...og så ynking av smerte....

Men måtte ha tre sånne kalde poteter i stad...så har jeg lært noe? nei...

Ja ja...det blir vel bedre en gang i november.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...