Hikken Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=22677098&subMarket=FINN Hjælp! MÅ bli kvitt den!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg gjort det Men du blir nok kvitt'n fort!
Hikken Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Hehe, håper det.. Er liksom vant til at gi bort-tingene går på noen minutter, men ting med tidsfrist er tydeligvis vanskeligere å bli kvitt.. Kryss fingra for meg a ;-D
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Shall do, shall do! Hvorfor dette mustet om å bli kvitt den NÅ, forresten? Om det går ann å spørre ;o)
Trollmor m/ trolljente Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Hadde jeg hatt bil hadde jeg henta den
Hikken Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2010 Flytting ) Egentlig skull mamma ha den, men så hadde hun ikke plass. Må få den ut før huseier skal begynne oppussing og vår nye leilighet er for liten til å huse den. Og så føler vi egentlig at vi har båret nok ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå