Gå til innhold

Hvor tidlig kan man bruke babygym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på dette når jeg så en annen tråd her om babygym. Har kjøpt babygym til min baby som ikke er født ennå, hvor tidlig vil babyen min ha glede av den?

Fortsetter under...

Skrevet

Jenta mi på 6 uker liker babygym, men jeg har ikke hengt opp alle tingene. Har 4 ulike ting festet på og det er nok. Skal henge opp alle når hun er litt større

Skrevet

Vi kjøpte ved 6 uker, men han kunne godt ha tatt den i bruk tidligere såg vi. Men dette vil nok variere fra baby til baby. Så du må nesten bare vente og se an babyen din, du lærer deg nok å se behovet dens.

Skrevet

Det kommer jo helt an på babyen din. Noen babyer elsker babygymmen sin, mens andre ikke ofrer den en tanke.

Lillejenta vår er veldig glad i sin, og har brukt den fra hun var 1 mnd gammel. Nå er hun tre mnd, og kan ligge i tre kvarter alene og bare snakke til lekene sine :)

Broren, derimot, lå maks 10 min. MAKS! hehehe

Skrevet

Hva vil det egentlig si at babyen bruker babygymmen? Nyfødte kan visstnok sitte og se på de blinkende lysene på vippestolen over lengre tid.

Skrevet

Grr.. Trodde babyen min var tidlig ute med å begynne og slå på lekene på babygymmen, og så finner jeg ut at mamma1993-babyen allerede har lært det! Og han er 1 mnd yngre enn min.

Annonse

Skrevet

da jenta mi var 3uker la jeg henne på lekematta.. der kunne hun ligge leeeenge å studere lekene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...