Lunita_ Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 i hele går hadde han feber (38,9 på det meste)..på kvelden oppdaget jeg utslett på føttene hans. i dag da jeg kom hjem fra jobb,oppdaget jeg at han hadde fått blemmer rundt munnen,noen under foten og på hendene og en del på albuene...resten av kroppen er også dekket med utslett,men ikke slike blemmer som rundt munnen og på hendene. jeg tenkte vannkopper,men det virker ikke som det klør. Han spiser også dårlig om dagen,tror kanskje jeg så en på tungespissen hans også mens vi pusset tenner i kveld. han har vært feberfri i dag. noen som har vært borti det? jeg jobber i en barnehage hvor mange unger har hatt det nå nylig,men de har ikke utslett på resten av kroppen slik som min sønn. kanskje jeg har dratt med meg smitten hjem? hvis det går ann da...
<3 mine søte små<3 Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 kan minne om det ja... men ta han til legen:) han vet nok bedre
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Tok min til legen, han tenkte også at det var munn fot og hånd, snakket om virus? Men hadde ikke noe utover belegget inni munnen. Akkurat som om det var innenfor leppene. Hadde 40 i feber i pinsen, men da hadde han ikke belegget. Dukket opp for en uke siden det belegget. Har din også dette belegget inni munnen?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 nei,han hadde ikke belegg i munnen..bare blemmer på tunga og på innsiden av leppa. var hos legen med han i går. Og det var ikke mun-fot og hånd sykdommen iallfall..hun fortalte at hvis du strøk over blemmene/utslettet med fingeren og den ble borte og kom tilbake når du slapp taket var det ikke det. hun sa også at det var virus,men viste ikke helt hva det var,mulig den 5 barnesykdommen. Men når ikke legen veit,så veit ikke jeg hehe. Men det var helt ufarlig og gikk bort ettervhert. Barn kan vst offte få feber og deretter utslett,som vistnok var virus. Min er iallfall my bedre nå,og fått tilbake amtlysta.. prikkene er ikke så hissige lengre:)
Lunita_ Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2010 trykkte på anonym jeg vist...jeg som skrev 11:08
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. juni 2010 #6 Skrevet 6. juni 2010 Her er det uansett ikkeno som blir borte når det trykkes på. Tror ikke det er så behagelig for han når jeg undersøker munnen hans stakkar. Bare jeg kikker ekstra uten på bruke hendene snurper han munnen sammen, gjør kanskje vondt å undersøke han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå