Maja Mim Peter og twinsa Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg syns det var så hyggelig i dag og foreslår derfor allerede nå ett nytt treff! Håper mange kan komme og at tidspunktet passer!
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Heisann! Kan vi gravide slenge oss med også? :-) Venter liten en i 8. des:-)
Maja Mim Peter og twinsa Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 Klart det! De fleste av oss har fortsatt babyen innenfor, vi syns bare at det er så koselig å treffe igjen de som har fått baby. Så derfor er det litt av begge dele! Veldig hyggelig om du kommer!
0høstbaby0 Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Veldig hyggelig å se at det finnes flere mager enn min i Telemark;) Jeg er på ferie når det neste treffet finner sted, men jeg håper det kommer flere treff før bebisen melder sin ankomst i september.. Kos dere på det neste treffet.
pebbels8 Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Skulle gjerne vært med jeg, men jeg må desverre slite meg gjennom en eksamen den dagen. :-( Fikk forresten B på matteeksamen jeg tok da Bella var 6 dager gammel... er så stolt av meg selv :-)
posan79 Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 wow:) Grattis...Den har du virkelig grunn til å være stolt av:) Da ses vi på neste treff da vettu!!!!! Skal ta en bedre lunch for deg.
pebbels8 Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Hehe... gjør det :-) Kos dere masse. Håper det blir fint vær for dere da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå