Gå til innhold

Hvor lenge viser en test positivt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt på om jeg kan være gravid... Er i merkelig form og svimmel og rar... Har hormonspiral, men det kan jo skje likevel... Tok en test for noen dager siden som var negativ, men den hadde gått ut på dato for leeeenge siden... Den var negativ... kommer meg ikke på apoteket i dag for å kjøpe test.... er oppblåst, og det kjennes ut som bevegelse inni magen... Kan dette være såkallte fantomspark?

Hvis jeg kjenner liv, vil jeg jo være ganske langt på vei... Har to barn fra før, så jeg burde kunne dette, men....

Vil en test vise positivt hele svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slike "spark" kjente jeg og når jeg gikk med spiralen, min var sklidd litt ut så jeg var temmelig sikker på at jeg var langt på vei alt. Men det viste seg at det bare var luftvandring i tarmene som terget hodet mitt hehe. Det skal mye til å bli gravid med hormonspiral, så når jeg nevnte for legen min hva jeg tenkte sa han bare at de tankene kunne jeg bare slippe med en gang, selv om den var sklidd ut litt.

Om en preg.test viser positivt hele svangerskapet vil jeg da tro siden HCG hele tiden vil ligge godt over det som er minstemålet for at en test skal slå ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...