Gå til innhold

Positiv el test når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå prøver etter en MA i Mars.

Har vel hatt nesten regelmessig mens etter dette, men kun to tre dagers blødninger og lite blod. Noe som er veldig uvanlig.

Siste mens første dag tror jeg var 15.Mai.

Jeg tok en el test tirsdag 24.Mai, som var positiv.

Tok en ny en dagen etter som var negativ.

Har den siste uken hatt menssmerter, smerter i eggstokkene, livmora.

Følt meg sliten, slapp. Men er ikke det at jeg tror jeg er gravid.

Det vil jo være for tidlig å merke noe til?

Men idag morges tok jeg en el test, som jeg hadde hjemme fra billigtester. Denne ble positiv. Kan vel ikke ha el nå igjen.

Men tok den egentlig for at jeg har hørt el tester slår ut positivt ved graviditet? Stemmer dette?

I lunsjen tok jeg en ny en fra CB, men denne ble negativ.

Føler ikke jeg har så lik symptomer som sist jeg var gravid, så tror ikke jeg er det. Men vanskeelig å vite hvordan man f.eks merker ting i syklusen etter en MA også.

El testen tok jeg jo med morgenurin, mens cb graviditetstesten tok jeg utpå dagen.

Hmm.. får vel bare vente å se ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Jeg testa positivt med el-test, og trodde jeg hadde eggløsning (sinnsykt forvirra menssyklus etter slutt på p-piller, så ikke lett å vite), helt til jeg dagen etter og dagen etter der igjen testa slående positivt på graviditetstester. Så ja, jeg er gravid og det slo ut på el-billigtest. Eltest kan slå ut på graviditet, men graviditetstest kan ikke slå ut på el, har jeg hørt.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg har også opplevd positiv el test da jeg har vært gravid, så det er fullt mulig :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...