Gå til innhold

OSLO DAMER!! SE HER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en aktiv jente på 23 år. Ble inspirert av et program istad som handlet om utendørs trening!

Da fikk jeg lyst til å skrive her og høre om noen er interessert i å møte opp i feks Frognerparken og ta en skikkelig real økt med styrke/kondis?

Jeg bringer musikk og et tøft treningsprogram.

Mange har ikke tid eller råd til å gå på et treningssenter så dette hadde vært en mulighet for å få seg litt trim+ kanskje noen nye venner?

Skriv her og DYTT gjerne slik at jeg vet om det er interesse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg utentvil vært med!

Supert tiltak HI :)

Skrevet

Det finnes allerede:-) Det er, har iallfall vært hver sommer, aerobic i Frognerparken. Før var det hver tirsdag og torsdag, men jeg vet ikke hvordan det blir i år. Kommer sikkert noe info på hjemmesiden til Oslo kommune

Skrevet

jeg hadde vært med om jeg bodde i oslo:)

Skrevet

SÅ bra damer, Dere får flytte til Oslo. :D

Selv er jeg ingen instruktør, men har trent såpass mye og kan veldig mye om trening så dette er jo egentlig litt for morro skyld. Man får jo også møtt andre

Skrevet

jeg hadde blitt med men har termin i juli så tror jeg må sitte på sidelinja og se og heie på dere andre.

Jeg hadde blitt med hvis jeg ikke hadde vært gravid :-)

Skrevet

Dette hadde vært noe for meg :) bor 5 min unna frognerparken. Og jeg trenger virkelig å komme i gang med treningen igjen.

Men jeg er ikke så veldig godt trent da. Er en stund siden sist så kondisen min er ikke så veldig på topp :( har ikke trent siden i høst.. så dabbet jeg av i vinter.

Skrevet

Det gjør ingenting! Om man ikke klarer alle øvelsene så er det bare å henge med på det man orker.

Tenkte å se hvor mange svar jeg får her så skal jeg komme tilbake når jeg bestemmer meg for tid og sted! Trening er alltid morro! det gir masse energi!

Skrevet

Det ville jeg vært med på, ja.

Men om det allerede er noe slikt, hva om du dro i gang noe som var spesielt rettet mot gravide, da? Høres jo ut som du kunne fått kunder på det.

Skrevet

Regner med at du tenker uten unger, så det blir nok et problem for meg.. Hvis ikke hadde jeg vært med!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...