Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Er gravid og fikk i dag sms fra kompis: "Kjekt at du gjør ditt for å sørge for at det ikke bare blir mørkhudede nordmenn i fremtiden. Gratulerer:)" Hva svarer man på noe sånt?? Er det spøk eller rasisme? Han har aldri gitt uttrykk for å mislike mørkhudede mennesker, men nå vet jeg jammen ikke hva jeg skal tro. Morsomt eller smakløst?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Smakløst, spør du meg.. Men var nok ment som en spøk... Men jeg kjenner jo ikke personen som sendte den...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Han mente det nok som en spøk. Men en særdeles dårlig en:/
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Takker for svar:D Velger å ta det som en spøk og sendte ham en sms tilbake: "Tusen takk. Jeg gjør så godt jeg kan:)" Hi
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 tror jeg hadde svart "desverre der må jeg skuffe deg"...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Ehh.... jeg skal ikke ha en mørkhudet baby jeg da Hi
Dirty Diana* Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Jeg fikk rasistiske assosiasjoner med meldingen ja, men ikke noe mindre av svaret du gav. Det var jo i samme gate, det.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Det svaret var jo like ille som meldingen. Hadde jeg fått en slik melding, hadde jeg ikke svart. Gidder ikke å omgås rasister. Det var sikkert ment som en spøk, men var like fullt rasistisk. Og det var du også, slik du svarte.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 Støtter siste taler. Du skulle ha svart "Hva vet vel du om det??"
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #12 Skrevet 2. juni 2010 Hadde tatt det som en spøk.De er jo mange utlending nå da.Så..Kunne jo være det som ligger bak?Hadde ikke blitt sur.Hadde sikkert svar noe "i samme gate" jeg også. Tuddelidu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå