MrsMeoh Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg trodde jeg hadde ikm i slutten av uke 23, men jeg ser nå at det ikke kan stemme.... Syklusen min siden juli i fjor ser slik ut: 28 juli 11 august 24 august 8. september 23.september 5. november 10. desember 29 og 30 Desember - liten blødning/spotting 19. Januar 1. April 5. Mai NB! Grunnen til at det er så tette menstruasjoner i begynnelsen her er at jeg slutta på pilla på mai 09. Jeg gikk gjennom noen tette sykluser før jeg begynte å loggføre. Jeg hadde el 23 mai nå. Når bør jeg forvente ikm? Jeg har problemer med tall, og klarer ikke å "se" dette selv, så jeg hadde satt STOR pris på hjelp... Når er det på tide å teste?
<3OSS<3 Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Lurer på om IKM er ca 14 dager etter EL (rett meg hvis dette ikke stemmer) så om du har påvist el kan du sikkert finne ut ca IKM i alle fall. Så i helga kanskje? Lørdag el søndag.
MrsMeoh Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Takk så mye Fikk hjelp inne på BV oxo, regner med at det er søndag 6 juni =)
<3OSS<3 Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Høres ganske fornuftig ut det Lykke til videre med prøvingen
MrsMeoh Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2010 Takk skal du ha, og det samme til deg =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå