♥binna♥ Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Ble ikke tid til middag for oss voksne i dag, og barna har spiat varm mat i bursdag. Tips til hva jeg kan lage av kyllingfilet til meg og min mann etter at ungene har lagt seg i kveld? Har litt av hvert av andre ingredienser, evt kan jeg gå på Bunnpris på kjøpe det jeg mangler.
MammanTilEmma❤ Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Kyllingsalat med en god dressing til:-) Kyllingfilet, potet skjært i båter som oljes og kryddres å puttes i ovnen;) med salat og kyllingsaus til. Eller bare så enkelt som Pommes frittes med noe salat? :-)
Prish Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Stekt kyllingfilet med ris, salat og bretagne kyllingsaus med paprika og hvitløk. (Toro) Det er kjempe enkelt og helt utrolig godt. NAMMENAM!
RockMyWorld Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Skjær kyllingen i litt mindre biter og stek den. Bland en pakke fløte, litt (i underkant av halvt glass kanskje) mango chutney, litt sweet chili saus, 1 - 2 ss curry, 1 fedd hvitløk, 1-2 paprika i strimler, 1 ts sambaloulek (eller hva det nå heter...eller vanlig chili istedenfor da) Ha kyllingen i alt dette og la koke i kasserolle til paprikaen mørnes litt, eller sleng det i ovnen en lite halvtime. Server med villris og brød....MMMM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå