Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 er det ok å skrive takk for gaven, hilsen (babyens navn) skal man ha foreldrene sine navn også med? huff, sorryu hvis jeg spør dumt
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Godt spørsmål synes jeg, jeg skal straks sende ut takkekort jeg også. Synes vel egentlig det holder med babyens navn, det er jo babyen som har fått gave )
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er litt "sær" jeg da og tenker at babyen ikke er i stand til å takke selv, så derfor skrev jeg: Tusen takk for gaven vi fikk når xxx kom til verden. Med hilsen aaa(mor) og bbb(far), xxx(barnet)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 vi bruker bare navnet til guttungen på korta
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Ja det kan man si... Det er vel ikke akkurat romforskning iom at det heter TAKKEKORT!!! Jiizzeeeezzzz.............
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Jeg blir gretten når jeg får standardiserte "takk for gaven"-takkekort. Syns man MINST må skrive "takk for den fine bodyen/artige ranglen" eller hva man nå har fått. Ellers tenker jeg at de ikke har noen aning om hva de har fått av hvem og ikke bryr seg. Hvis du er ekstra hyggelig slenger du på et "den gleder vi oss til å bruke på varme sommerkvelder/den er allerede blitt knøttens yndlingsleke" eller noe lignende. Legg litt omtanke i det da vel! Det ble lagt omtanke i gavene dere fikk.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Smak og behag om man bruker babyens eller foreldrenes navn. Jeg foretrekker at det er foreldrene som takker, på vegne av babyen.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 19:19 du blir gretten? pms-kjerring du da? man kanikke bli gretten for en sånn ting. rar skrulle du er. glad jeg ikke har deg som venn. huff!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 haha, jeg er faktisk enig med 19:19, det er hyggelig å skrive noen ord om hva man fikk. Men jeg tror de fleste som har svart på denne tråden hang seg mest opp i hvem som skulle signere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå