Ajam Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Da tenker jeg på andre ting en at det bare var kjærligheten som tok slutt. Skal skrive en oppgave, og greit å få noen ideer hvordan det er i vårt lange land
Mamma+2 Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Utroskap!!! Da jeg var gravid 2 ganger og begge gangene ble så dårlig at jeg måtte ligge og leve på intravenøst så ble det for "kjedelig" liv for mannen...så han innledet et forhold til en kollega...som ga han masse sympati over hvor slitsomt det måtte være for HAN!!!??( jeg og barnet ble tatt hån om av min familie),,, Så det var grunnen til skilsmissen hos oss!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Kjærligheten var aldri der, men jeg var for ung til å se det.... Han manipulerte meg, nektet meg ting, nektet med å ha kontakt med venner, tråkket meg ned.... Pluss at vi ikke hadde noenting felles, ikke verdier, meninger, ønsker for fremtiden, eller noe....
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Nå har ikke jeg noen typisk historie om utroskap, fyll, slossing eller slik. Vi bodde på gård. Jeg var gravid med nr.2. Bf begynte eget firma, og ukespendlet. Lillebror kom, med atopisk eksem, allergier og senere astma. Han skulle ikke være i fjøset. Det var vanskelig å ha fjøsstell morgen og kveld, jobb og bhg, hus, handling og alt alene. Bf ville heller ikke avlaste meg når han var hjemme eller når jeg var syk. Etter en vanskelig vinter hvor jeg nesten bare levde for barna, fant jeg ut at barna ikke kunne ha det slik, og det var jeg som måtte gjøre noe med det.
Verbena Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Det ble brudd av mange årsaker: - jeg var langt nede når jeg møte faren til guttene mine pga en tidligere kjæreste som blandt annet truet meg og slo meg. Så jeg var redd å trengte noen som var der å passet på meg, da familien min ikke stilte så mye opp. Vi burde med andre ord aldri vært et par i utgangspunktet. - etter 5år med en mann som ALDRI gjør noen ting som helst uten å ha fått beskjed om å gjøre det flere ganger, så ble det nok. Jeg trengte ikke et ekstra barn. Måtte blandt annet ringe han fra jobb for å si fra om at nå måtte han dra på skolen for å rekke forelesningene sine, om jeg ikke gjorde det dro han aldri. Og ikke minst sende han i dusjen, for å opprettholde normal hygiene. -Vi er totalt forskjellige personer. Med ekstremt forskjellige ønsker, behov og interesser. Og siden mine venner og interesser ikke var bra nok i hans øyne (han har et veldig dømmende forhold til verden og menneskene rundt seg) så fikk jeg stadig høre det at de var dumme, jeg var teit som ville bruke tiden min på de osv. I hans verden er jeg "Miss White picket fences" altså alt for streit og kjedelig!
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Verbena: utenom det første punktet ditt, er han ganske lik bf! Man blir så lei! Må faktisk gi beskjed om at nå må du dusje til en mann som er nesten 30 år!!
Verbena Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Jeg vet, det er faktisk grusomt. Jeg gjør det nå innimellom fremdeles, eller ikke akkurat sier at han skal dusje. Men jeg ringte på fredag (samvær lørdag - søndag) og ga klar beskjed om at han skulle lufte sikkelig(røyker inne) støvsuge og vaske gulvene, vaske do, lufte dyner og vaske sengetøy og ikke minst ta seg en dusj før jeg kom med gutta! Meget imponert over at han faktisk gjorde det.
erteposen + 4 Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Et samlivsbrudd bak meg, uten barn, og årsaken var vi ble uenige om hva som var viktig i framtida. Han ville investestere i hus og få barn tidlig, jeg ville reise, studere og vente med barn. Jeg reiste hjem til Norge, og han ble far to år etterpå
trillemamma Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Psyken hans tok knekken på meg. Humørsvingninger, penger som forsvant og det at jeg var mammaen hans i tillegg til sønnen vår gjorde sitt til at jeg kastet han ut. Noen måneder etter bruddet fikk han diagnosen bipolar.
Tommage♀♂ Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Vi fikk barn alt for fort, 2 tette. Og han klarte aldri å sette oss foran hobbyer, jobb og skole. I den rekkefølgen. Jobbet offshore 2/4, gikk på skole (pendlet) 2/4, og i de resterende 2 ukene startet han jammen et firma sammen med kompiser, 25 mil unna. Uten å si i fra på forhånd. Yey..! I tillegg forfalt han veldig. La på seg mye, sluttet å barbere seg osv. Så jeg har i grunn vært alenemor hele tiden. Eneste forskjellen er at nå er det ingen som maser om sex. Men jo, det var nok kjærligheten som tok slutt, men det var jo en grunn for det da.
LadyLuck & Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 manipulerende mann, som til tider ikke taklet sitt eget sinne
Ajam Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 2. juni 2010 Takk for svar dere! Veldig mange triste historier her. Håper dere har det bra nå!
LadyLuck & Skrevet 2. juni 2010 #15 Skrevet 2. juni 2010 Better than ever.. Flere tonn letta fra skuldrene mine =) Og har nå truffet verdens søteste mest skjarmerende mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå