Gå til innhold

Nutrilett i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er flere enn meg her som har lurt på dette? Jeg har i lengre tider tatt en Nutrilett bar i ny og ned som et mellommåltid, før trening etc. Er normalvektig og har aldri benyttet det som slanking. På Nutrilettpakkene står cdet at de ikke skal brukes av gravide og ammende så ble derfor litt i tvil... Jeg tok kontakt med produsenten og fikk følgende svar som jeg tenkte jeg ville dele med dere: " Norsk lov pålegger produsenter av produkter som regnes som vektreduserende å skrive på pakken at de ikke bør brukes av gravide, ammende osv. Men det er ikke skadelige stoffer i Nutrilett produktene. Produktene kan trygt brukes i ny og ned, men skal ikke erstatte et sunt og variert kosthold i svangerskapet.

det betyr at så lenge ikke Nutrilett brukes istedenfor måltider eller for å slanke seg så er det trygt:) jippi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var veldig kjekt og vite faktisk.. har ofte dårlig matlyst for tiden, og er veldig glad i nutrilett istedefor ingenting eller i stede for sjokkolade... så mange takk for det:)

Skrevet

Nam nam.... :)

Ble litt bekymret når jeg leste overskriften din - men de nutrilett barene er jo bare supergode. Særlig karamell....mmmm...gjett hva jeg skal ha meg i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...