Gå til innhold

Nytt treff Stavangermager =)

Anbefalte innlegg

Gjentar suksessen og håper det blir mindre problemer denne gangen, slik at alle får kommet inn.. Jeg skal være tidligere ute og passe på at de har reservert bord til oss =) De aller fleste av oss har termin aug-okt, men er det interesse hos andre så bare si ifra..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141928538-nytt-treff-stavangermager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Det er litt sånn ca tall på dette her, for har ikke helt oversikt ;p men de aller fleste har termin mellom august og innen slutten av oktober.. Men om du ikke har og fortsatt kunne tenke deg å være med er du hjertelig velkommen =) Det kan jo være du møter noen du har lyst til å ha kontakt med fordiom, kanskje ikke en måned el to har så mye å si da.. Du er velkommen uansett =)

Annonse

• 2 måneder senere...

beklager at jeg ikke har svart før, men travle tider når småttisene bestemte seg å komme før.. Jeg skriver deg opp på lista mi og så er det bare å komme vettu =) vi har det kjempekoselig og det er alltid koselig med noen nye..

så utrolig kjedelig.. men kan du ikke få nummeret mitt og eventulet høre med oss om vi fortsatt er der om du vil komme litt senere? det har vært så mye fram og tilbake nå at jeg tørr ikke bytte dag, så er det vel ingen som kommer.. Men her er nummeret mitt: 91668661.. Vi har også en side på facebook om du vil være med der, håper og tror det blir flere treff =)

Elisabeth=)

Annonse

Merk:

Det er oljemessa i morra og fikk nettopp en telefon fra Egon.

Nytt tidspunkt er 17.30 !! Vi har valgt ut tre retter vi må velge mellom:

- Egons Cæsar salat med kyllingbrystfilét, brødkrutonger, parmesanost, cherrytomater, paprika, mais og hvitløksdressing

...- Baconcheeseburger med tomat, rødløk og pickles

- Kylling BLT sandwich med kyllingbryst og stekt bacon, tomat, hvitløksdressing og pommes bistro

De vil ta en rask opptelling på hvilken rett dere velger med en gang, og vi kan heller ikke bli sittende så lenge utover kvelden. Håper på å finne en ny plass etter maten..

Blir rett rundt ti tror jeg.. vet ikke onm alle har vært med før, men du er hjertelig velkommen uansett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...