Vizzy Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hei Jeg er helt ny her inne og skriver mitt første innlegg. Har de siste månedene forsøkt å bli gravid, men har ikke lyktes enda. Like skuffet hver gang jeg får mensen. Har kjøpt eggeløsningstester for å prøve å time det best mulig denne måneden så jeg venter i spenning..
<3OSS<3 Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Hvor lenge har dere prøvd da? Husker jeg ble glad første gangen jeg fikk TR (etter 1ste PP) da dette var et tegn på at ting fungerte som det skulle. Nå er jeg bare lei hele tanta
Vizzy Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Vi er kun inne i 3 PP. Skal ha EL neste helg så jeg håper på en inner tier da. Vet vi ikke har prøvd så lenge, men jeg er utålmodig allerede. Min mor brukte mange år på å bli gravid med meg så jeg er jo litt redd det samme skjer med meg. Så holder jeg på å bli smågal av alle de falske symtomene som jeg innbiller meg og når tanta kommer blir jeg skuffet. Men prøver å være litt optimist da at det ordner seg :-)
Hannah_84 :) Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Hei hei Vizzy,og alle andre!) jeg er også helt ny her inne,dette blir mitt første innlegg. har også de siste mnd prøvd å bli gravid, sluttet med p-ring i begynnelsen av april, så må vel ha litt tolmodighet enda... selv om jeg ikke har det da! når sluttet dere med prevensjon? er det for tidlig å begynne å "håpe",siden det nå bare er juni,og jeg sluttet i april? har ikke kjøpt eggløsningstest enda,kanskje kjøpe dette nå til neste pp?
Ann-Kristin og William Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Hei Hanna_84 Først: lykke til med prøvingen! Jeg sluttet på p-piller i slutten av januar i år, og nå den 3 juni satt spira! Det er sikkert forskjellig for alle, men det tok oss 4pp hvertfall selvom jeg ikke slutta før januar Kanskje litt tidlig allerede nå, men gi deg et par måneder, og ja syns du skal ta sånn eggløsningstester. Jeg gjorde ikke det, men jeg hadde *unnskyldekkelt* masse slim hver gang jeg hadde EL
Hannah_84 :) Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 takk for det, Ann-Kristin:D og gratulerer så mye til deg:) første barnet? ja,er forberedt på at det tar et par mnd til,men blir utolmodig;) så håper det klaffer nå i sommer en gang:D skjønner ikke helt hvordan en sånn test funker,men skal absolutt kjøpe meg en til neste pp! Hannah_84!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå