Anonym bruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg blir så forbannet og irritert. Man har tatt keisersnitt og får strenge innstrukser med legen om hva som er lov og ikke lov etter et keisersnitt, også er det ingen irundt deg som forstår deg fordi man ser jo helt fin ut og er jo ikke på sykehus. "Kan du ikke vaske gulvet selv da?" "Kan du ikke bære disse handleposene selv, du trenger nå vel ikke å ha med deg din søster på butikken for å handle" "Bare en liten tur ut kjære, du klarer vel fint det" "Kan du rydde stuen idag" "Jeg syns du kan gå tur med hunden din". Er det ingen som ser at jeg klarer ikke å gå med rett rygg pga av at jeg har vondt i magen etter å ha tatt ut og satt inn i oppvaskmaskinen, er det ingen som ser at jeg går ikke med rett rygg etter å ha gått tur med bikkja og barnevognen. Å det er bare 3.5uker siden haste keisersnitt. Å jeg gruer meg til neste uke fordi da har det gått 4 uker og da kan jeg så smått begynne å gjøre ting igjen men skal ta det med ro. Gud jeg kunne godt likt å splittet opp magen på enkelte å dratt musklene deres til sides for også sy de sammen igjen, eller tappe enkelte for 700ml med blod. Ja jeg blir en smule forbannet for tiden siden jeg bor i et rot hus sammen med min mor som har en sykdom som gjør at hun blir dårlig av annstrengelser, far har virus på lungene og ligger rett ut og min kjære kjører lastebil og er bare hjemme på helg, og for meg er det som tortur å ikke få rydde og vaske gulv. Så til dere som vasker og flir hele huset før fødsel: Det skal jeg også gjøre før neste fødsel i tilfelle haste KS igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141928490-frustrasjon-i-farta/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 19. juni 2010 #2 Del Skrevet 19. juni 2010 Skjønner godt hva du mener! Hadde hastesnitt med eldste og var alene med alt pga mannen jobbet ute på jordet. Har akkurat hatt en operasjon med buksnitt og her ble alle gulv vasket og sengene skiftet på før jeg ble innlagt Trøst deg med at tida går fort, selvom det ikke virker slik når du står midt oppe i det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141928490-frustrasjon-i-farta/#findComment-142000240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå