Gå til innhold

Dere som har flere barn og kansje ikke skal ha flere....???!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere av prevansjon og hvorfor? Skal til gyn legen min i morra og lurer på hva jeg skal bruke,vil IKKE ha p-piller....og er litt lei spiral å...hva er deres erfaringer damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare spørre jeg altså.. Aldri hatt spiral før, men tenkte jeg skulle ha det nå.. Hvordan går det ann å bli lei av det..?

Skrevet

Hei vi har ikke tenkt å ha flere, så her skal mannen steriliseres, men innen det er bestilt og 100% sikkert at skal hende.( Vil bruke litt eks tid på å tenke over det. å ikke gjøre noe nå så snart etter denne fødselen, få alt litt på avstand først)Så skal jeg gå på mini pilla imens, ellers vis det ikke hadde vert for at han skal det trur jeg at jeg ville satt inn slik inplantat i armen.

Skrevet

Jeg har spiral, og er veldig fornøyd med den.

Mulig vi ikke skal ha flere, og når den endelige avgjørelsen er tatt skal mannen sterilisere seg.

Skrevet

har alderi hatt spiral,men jeg er lei å sette det inn,vil liksom ikke ha det av en eller annen grunn...

Skrevet

Ja...hva med dette innplantatet i armen?? det har jeg lurt litt på å...noen som hvet litt om det å kan fortalle meg litt om det eller?

Skrevet

Jeg har fått spiral nå og det var egentlig det eneste alternativet for meg siden jeg ammer og får uren hud av hormonene.

Men jeg lurte på en liten ting... Da jeg satt inn spiralen fikk jeg utrolig vondt. Var litt som rier og de ble verre utover dagen. De ble så ille og slapp aldri, slik en rie gjør, så jeg følte at jeg måtte dra på sykehuset. Det var ingen som fant ut hva det kunne komme av...

Er det flere som har hatt noe lignende da de har satt inn spiral og skjer det i såfall hver gang?

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte som Ilenna - skikkelig vondt å sette inn spiral. Jeg spydde av smertene. Det gikk jo over, men jeg fikk en dårlig følelse med hele spiralgreia. Jeg tok den ut etter kort tid, det var godt å få det fremmedlegemet ut av kroppen.

Hva med naturlig prevansjon, har du sjekka ut Babycomp og Ladycomp? Bruker ikke dette selv, men har det oppe til vurdering.

Skrevet

Hos oss har mannen steriliset seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...