Gå til innhold

Hey!!!! Nå som sommeren er her...hva...???...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bor i indre østfold og her er det godt og varmt om dagen....hvor mye klær har dere på nurkene deres ute i vognen nå når dem sover? Vårt nurk er nå 2mnd...har vært mellom 15-30grader om dagen nå her fra morgen og til kvelden;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men er du her Ate:) Går det bra med deg (fulgte litt med deg inne på bim)?? Lucas er 24dager og jeg bruker body, strømpebukse, sparkebukse og lue. Har så klart dyne i vognen :) Men igår når jeg tok han inn merket jeg at han var veldi varm, så kunne sikkert ha droppet sparkebuksen igår.

Skrevet

Hey! Jepp jeg følger med å er innom innimellom slagene men med 3barn på 5år,3år og en nyfødt blir det ikke så mye tid for å si det sånn;-) Men stadig innom å ser å leser litt her.Bare bra nå ,men det har vært litt tøft etter fødsel og formen laber etter haste keisersnittet.Men nå NYTER vi dagene alle5 og snart er det ferie;-) God sommer til alle!!!

Skrevet

Her er det samme tempen, og jeg har på han en body og en bukse i vognen sammen med helseteppe\strikket teppe.. Skal sies at han er ganske varm hele tiden, og er bedre med for lite enn for mye. Er vi bare inne, så tar jeg av buksa, for han blir for varm.. Har kjøpt en del soldrakter til han som han kan ha når dagene blir enda varmere.. Han er 1mnd.

Skrevet

LillaMeg:-Det er sånn jeg tenker å gjør om dagen å;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...