Gå til innhold

Råmelk, men neg. test?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går og venter på mensen, og har egentlig ingen mistanke om å være gravid... men plutselig kommer d dråper av melk ut av det ene brystet mitt (som forsåvidt er ganske ømme).

Har siste ukene fått svimmelhetsanfall og vært småkvalm siste dagene, samt sovner både tidlig og sent... Mange tilfeldigheter som jeg ikke har tenkt over kan være graviditet før noe som ligner råmelk kom. Testet negativ på CB digital i går. Burde ikke den slå ut hvis man produserer råmelk???

Takknemmlig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du har barn fra før så kan du lekke råmelk type stoff....med min første testa jeg ikke pos før i uke 8,hadde veldig treig hcg stigning der..

er desverre mange årsaker, men håper du får svaret du ønsker deg om ikke mange dagene =)*XXX*

Skrevet

Har en datter og hun er 10 år snart. Kan vel ikke huske å ha kunnet klemme ut sånn, men kanskje har jeg ikke prøvd på "rette" tidspunkt heller ;)

Får håpe svaret dukker opp i løpet av noen dager ja:)

Takk for svar, og lykke til med svangerskapet ditt :)))

Skrevet

trenger ikke være gravid for å produsere råmelk nei

men kan være du har vært, og hatt en SA uten å vite d

ved nyttår gikk eg gjennom en ex.u., og i slutten av februar kom d gul/hvite/blanke dråper ut av brystene mine. men var ikke gravid.

det var nok heller hormoner som hang igjen i kroppen fra nyttår.

ble gravid igjen i midten av mars, og da forsvant råmelken, eller dvs den var ikke så lett å presse ut, men d har oxo med at brystene var veldig ømme da.

nå endte denne graviditeten i en MA.....men har ikke sjekket om eg har råmelk denne gangen.

men kroppen vår er et mysterium ingen kan forklare. den lever til tider istt eget liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...